Æ rema

All song

Forumet er livet
Julibarna2014
Aprillykke 2016
handler og betaler stort sett aldrig med
Kort på rema. Har appen Æ . Har upplevd flera ganger att nær eg handler så blir ikkje min handel registrert på appen. Eller så får eg ikkje det Æ lovar 10 % kutt. Er ikkje detta litt feil.
Upplever att detta skjer av samma person som sitter i kassen.
Har dere opplevd noet sånt. Vad ville dere evt gjort?

Handlet alltid med kort så har aldri vært et problem her, men betaler du ikke med kort må du vel ta insj selv og ta frem appen for å registrere?

Handler alltid med kort. Var en gang det ikke ble registrert (da hadde jeg selvfølgelig handlet mye), men det var fordi jeg hadde fått nytt bankkort og ikke tenkt over at man da måtte legge inn på nytt. Kan du ikke bare klage om du ikke får rabatt? Om det skjedde flere ganger hadde jeg sagt fra. Kan jo hende personen i kassen ikke har fått god nok opplæring i hvordan man registrerer Æ.

Har du prøvd å send dem en mail da?

Jeg får så si alltid oppdatert Æ'en når jeg handler.. Ting jeg har handlet 1 gang kommer på topp 10 listen, det er så dårlig synes jeg.

Funnet ut at jeg liker bedre trumf. Sparer mer der i lengden.

Sikker på at kortet ditt er registrert? Du har ikke flere kort du bruker der et av dem kanskje ikke er registrert opp mot Æ?

Om du ikke betaler med kort, er du sikker på at de registerer Æen din i kassa..? Jeg ser det jo med en gang på "skjermen" deres at Æ er registert (.. Når jeg handler med et kort som er registrert i appen).

Funnet ut at jeg liker bedre trumf. Sparer mer der i lengden.
Ikke hvis du går innom rema og handler de samme ti tingene hver gang:jimlad:
Jeg holdt på med å bare kjøpe laktosefri melk og glutenfri varer der i starten:smug:

Har aldri opplevd at kortet mitt ikke blir registrert men hvis det skjedde så hadde jeg nok sagt fra etter et par ganger i alle fall:)

Handler alltid med kort. Var en gang det ikke ble registrert (da hadde jeg selvfølgelig handlet mye), men det var fordi jeg hadde fått nytt bankkort og ikke tenkt over at man da måtte legge inn på nytt. Kan du ikke bare klage om du ikke får rabatt? Om det skjedde flere ganger hadde jeg sagt fra. Kan jo hende personen i kassen ikke har fått god nok opplæring i hvordan man registrerer Æ.
Før å si det sånn så ser det ut som han er veldig dreven i den butikken. Så han kan nog det

Eg skall børja ta kvittering før då har man der iallfall svart på hvit.

Har du prøvd å send dem en mail da?

Jeg får så si alltid oppdatert Æ'en når jeg handler.. Ting jeg har handlet 1 gang kommer på topp 10 listen, det er så dårlig synes jeg.

Er det dyre ting? For er vel de 10 produktene du har brukt mest penger på siste (10?) gangene.

Men ja jeg kjøpte liljer i dag til 39kr. Ikke kjøpt det før og det kom på mine neste varer med 10%....

Har også hatt problemer med Æ i det siste. Ca annenhver handel blir registrert...

Er det dyre ting? For er vel de 10 produktene du har brukt mest penger på siste (10?) gangene.

Men ja jeg kjøpte liljer i dag til 39kr. Ikke kjøpt det før og det kom på mine neste varer med 10%....

F.eks, jeg kjøper bleier, hundbokser, det samme brødet, forskeligge ting på babyavdelingen (men det samme vær gang), sånne ting jeg alltid kjøper når jeg er på Rema får ikke jeg, men julenøtter som jeg kjøpte på 50% er der, ting jeg har handlet 1-2 ganger liksom.

Back
Topp