Æ har fått innkalling! *langt* (samme som på ufrivillig barnløs)

*blomsterpia*

Forumet er livet
Juli13-jentene
Neste tirsdag ska vi på sykehuset... [:)]
 
Æ reagerte da brevet kom i dag, for det stod IVF-avdelinga på papiran og vi sku møte der. (dåkk som har lest en anna tråd fra mæ vet jo at legen sendte henvisninga feil - til IVF istedet for GYN)
 
Æ ringte å hørte, men ho hyggelige dama sa at IVF-avdelinga hjelpe GYN-avd litt med de her samtalan/undersøkelsan, så det va helt rett at æ sku møte i IVF. Så sa ho vi va råheldig, sida ventetida egentlig e oppmot ett år! (sa ho, æ trur det e mindre ifølge oversikten)
 
Men anyway, æ e helt skjelven - va jo forberedt på at detta tok lang tid...[;)]
 
Kan nån fortelle mæ ka som skjer på den samtalen/undersøkelsen?
Sambo ska levere prøve 3 tima før vi ska ha samtalen med legen, så regne med dem har fått sett på den til da?
Med min flaks så får æ mensen over helga, e det nåkka dem bør gjøre dem ikke får gjort da?
 
Yej! det var jo ikke lenge å vente i det hele tatt.
 
Jeg har ikke vært til slik samtale på sykehuset. Fastlegen sendte oss bare videre til spesialistene, også tok vi det derfra..
 
Hvis han skal levere den 3t. før så får dere nok svar på den med en gang ja [:)] 
 
Så kjekt at det gikk så "fort"!
 
Det e overlegen vi ska til samtale hos, men regne ikke med ho bare ska prate - ho må vel sjekke mæ også[:)]
 
Ja det gikk sabla fort plutselig, æ kommer ikke til å få sove den natta[:D]
Men æ grue mæ også....
 
Regne med sambo bare ska avlevere den prøven å gå igjen? Men sida han har fått ett klokkeslett på innkallinga - vil dem ha han inn til nån lega da eller?
 
Mye æ ikke skjønne[:D]
 
ORIGINAL: Apple

Så bra at innkallelsen kom allerede! [:)]

Det som skjer er nok at dere snakker en del om syklusen din, hvor lenge dere har prøvd osv. Ta med kopi av tempskjemaene dine! [;)] Dessuten, siden samboeren din skal levere prøve tidligere på dagen, har de kanskje svaret på den, og da får dere vite om alt er bra med ham. Så blir det nok en innvendig ultralyd og kanskje noen blodprøver.

Å, nå ble jeg glad på dine vegne altså! Jippi! [:)]

 
Skriver unner på denne jeg, men vil tilføye at det er normalt å være litt nervøs den første gangen, dersom det blir videre behandling så venner du deg til det, men det er ikke så sjekt å legge ut om privat livet sitt da, men det er nødvendig dersom de skal kunne hjelpe deg og typen. Lykke til med utredninga.
 
ORIGINAL: twinanne

ORIGINAL: Apple

Så bra at innkallelsen kom allerede! [:)]

Det som skjer er nok at dere snakker en del om syklusen din, hvor lenge dere har prøvd osv. Ta med kopi av tempskjemaene dine! [;)] Dessuten, siden samboeren din skal levere prøve tidligere på dagen, har de kanskje svaret på den, og da får dere vite om alt er bra med ham. Så blir det nok en innvendig ultralyd og kanskje noen blodprøver.

Å, nå ble jeg glad på dine vegne altså! Jippi! [:)]


Skriver unner på denne jeg, men vil tilføye at det er normalt å være litt nervøs den første gangen, dersom det blir videre behandling så venner du deg til det, men det er ikke så sjekt å legge ut om privat livet sitt da, men det er nødvendig dersom de skal kunne hjelpe deg og typen. Lykke til med utredninga.

Signerer begge[:D]
 
Jeg er sååå lykkelig for at jeg bor her jeg bor.
 
For om man måtte ha ventet ett år før man får henvisning til utredning + vente på time i ett år.... vil man i realiteten vente i 2 år før noe skjer.... det var lenge.
Jeg fikk time 3-4 uker etter jeg var hos legen, og 3 uker frem i tid altså når brevet dumpet i postkassa.
Juhuu...
 
Oi kjære deg da.. nå skjer det jo ting i fint tempo [;)]
 
Nå skal du snart få ønsket ditt oppfylt!! Jojojo, det har jeg tro på [;)]
 
ORIGINAL: Lille Mille

Oi kjære deg da.. nå skjer det jo ting i fint tempo [;)]

Nå skal du snart få ønsket ditt oppfylt!! Jojojo, det har jeg tro på [;)]

 
sign denne[:D]
 
så flott da[:D]
 
tiden går nok fort skal du se[:D]
 
ORIGINAL: TonjeJenta

Jeg er sååå lykkelig for at jeg bor her jeg bor.

For om man måtte ha ventet ett år før man får henvisning til utredning + vente på time i ett år.... vil man i realiteten vente i 2 år før noe skjer.... det var lenge.
Jeg fikk time 3-4 uker etter jeg var hos legen, og 3 uker frem i tid altså når brevet dumpet i postkassa.
Juhuu...

 
Sorry at æ sir det, men må du bestandig svare tråda med kor bra det e der nede og kor korte ventetider det e osv?
 
ORIGINAL: VentePåStorken

ORIGINAL: TonjeJenta

Jeg er sååå lykkelig for at jeg bor her jeg bor.

For om man måtte ha ventet ett år før man får henvisning til utredning + vente på time i ett år.... vil man i realiteten vente i 2 år før noe skjer.... det var lenge.
Jeg fikk time 3-4 uker etter jeg var hos legen, og 3 uker frem i tid altså når brevet dumpet i postkassa.
Juhuu...


Sorry at æ sir det, men må du bestandig svare tråda med kor bra det e der nede og kor korte ventetider det e osv?

 
Har du et problem eller noe? Nå er det første gangen EVER jeg har hørt om ett års ventetid på gyn undersøkelse. Så selvfølgelig må jeg skrive at her er det kort ventetid. Tror ikke det fins et eneste sted på østlandet som har så lang ventetid. Jeg skal slutte å skrive jeg, så slipper du å føle deg plaget. Lykke til alle sammen. Her er det jammen hyggelig å være. Hade.
 
ORIGINAL: TonjeJenta

ORIGINAL: VentePåStorken

ORIGINAL: TonjeJenta

Jeg er sååå lykkelig for at jeg bor her jeg bor.

For om man måtte ha ventet ett år før man får henvisning til utredning + vente på time i ett år.... vil man i realiteten vente i 2 år før noe skjer.... det var lenge.
Jeg fikk time 3-4 uker etter jeg var hos legen, og 3 uker frem i tid altså når brevet dumpet i postkassa.
Juhuu...


Sorry at æ sir det, men må du bestandig svare tråda med kor bra det e der nede og kor korte ventetider det e osv?


Har du et problem eller noe? Nå er det første gangen EVER jeg har hørt om ett års ventetid på gyn undersøkelse. Så selvfølgelig må jeg skrive at her er det kort ventetid. Tror ikke det fins et eneste sted på østlandet som har så lang ventetid. Jeg skal slutte å skrive jeg, så slipper du å føle deg plaget. Lykke til alle sammen. Her er det jammen hyggelig å være. Hade.

 
Nei slapp av d, det virke bare som at på de innleggan æ har lest av dæ så skriv du at der nede e det ikke ventetid på IVF eller nåkka. Har bare lagt merke til det for æ syns æ har sett det så mange ganga.
Æ laga denna tråden for æ hadde litt spørsmål og sånn, og eneste svaret som kom fra dæ va at du va sååå gla du bor der du gjør.
 
Ja nå skjer det ting kjære deg [:D] Det skal jeg love deg, for nå SKAL det bli bebis på dere!
 
ORIGINAL: Lille Mille

Ja nå skjer det ting kjære deg [:D] Det skal jeg love deg, for nå SKAL det bli bebis på dere!

 
Skummel tanke, hehe. Det har alltid vært så fjernt, og no ska vi plutselig i gang med en prosess som vil gi nån svar[:)] 
 
Ja er det ikke rart.. nå skal det liksom skje [:)] Det man så lenge har gått og ventet på..
 
Og plutselig sitter du der med en liten engel i fanget [;)]
 
Måtte det gå super fort!! Det fortjener du
 
ORIGINAL: Lille Mille

Ja er det ikke rart.. nå skal det liksom skje [:)] Det man så lenge har gått og ventet på..

Og plutselig sitter du der med en liten engel i fanget [;)]

Måtte det gå super fort!! Det fortjener du

 
Tusen takk vennen[:)]
Det e vel ikke lenge til du heller ska videre i systemet?
*drømme om å havne i terminklubb med Lille Mille*
 
Åhh.. tenk om det da..
 
Det hadde vært så hyggelig det.. Nå går det ikke ann at det ikke skal skje altså!
TR har med å holde seg unna oss begge to samtidig [;)]
 
jepp,no e d din tur
[:D]JUUUUUHUUUUUU[:D]
 
 
 
 
Lykke til snuppa !!!!
 
 
Æ e jo her å titter hver dag og håper å se at dokker e blitt gravid!!!!
 
Æ krysser fingran for deg og ALLE dere andre!!!!!
 
Back
Topp