Æ fikk hør..

Tommelise86

Betatt av forumet
HJERTE slagan t beibin vårres i dag!!!![:D]
Så nydelig lyd å eneste orde æ fikk ut av munnen va "tøft!" [8D]

Så fantastisk:):) Da vet du at den lille har det bra:) Gleder meg til jeg også kan høre det:)

Ja d va rågodt[:D], me tanke på at æ har gått ned 2 å en halv kg i uka her pga at æ ikke får ned nå mat å hvis æ får ned litt så kjæm d bare opp igjen [&:]
Men lægen sa at d gikk itj utover ungen læll for h*n fikk tak i sukker å sånn fra andre plassa i kroppen så eneste æ måtta bekymre mæ for va mæ sjøl akkurat no å hold på maten [:)]

Så da e d time t lægen igjen om 5 uka å ultralyd om ca 7 uka [:D]

ORIGINAL: prøverpånummer3

Så fantastisk:):) Da vet du at den lille har det bra:) Gleder meg til jeg også kan høre det:)

Så herlig - gleder meg til det er min tur 

D blir![:)]
Fineste lyden i verden [:)]

Så koselig<3.
Husk å ta vare på deg selv;). Håper formen blir bedre snart så du får i deg noe næring!

Takk for d [:)] etter tips fra legen me å spis nå drops så har æ faktisk fått i mæ 4 brødskiva å d har itj komme opp enda så kansje d hell på å roe sæ [:D] bare haupina som e plagsom akkurat no [8D]

ORIGINAL: gladpi

Takk for d [:)] etter tips fra legen me å spis nå drops så har æ faktisk fått i mæ 4 brødskiva å d har itj komme opp enda så kansje d hell på å roe sæ [:D] bare haupina som e plagsom akkurat no [8D]

YOU GO GIRL!
Satser på at du får beholde det[;)]

hehehe, *krysse fingran* [:D]

Back
Topp