Æ er litt lei meg nu

Florena

Flørter med forumet
Det er med blanda følelsa æ er gravid nu. Æ har ikke gjort nåkka galt æ.
Æ trudd at før svangerskapet også var en plass for dem som me skrekkblanda fryd både ønska sæ å bli gravid og for dem, som ikke va helt sikker, men som ønska sæ en graviditet. Æ ønsk veldig dette barnet æ nu venter, men æ er redd, for æ har ikke sakt nåkka tell barnefaren, vi ble gravide første gang vi hadd ubeskytta sex, å æ prøv å beskriv kossen æ har det og kossen æ tenk, å æ blir møtt med en minimal forståelse, er du ikke 100% desperat og sekker på at du vil ha barn nu, da har du ikke nåkka her på før svangerskapet å gjørr, nei vell, ska æ ikke kunne læs, tenk, å vurder, skal æ bare hopp i det og vær på en annan plass for det pass ikke dåkk at æ ikke er like sekker som dåkk på gravidtetn min.

Æ vett at det er- i følge jordmora på bim - æ ringt ho - og anner æ læs om at dem har fått positiv graviditets test ei uka etter EL. ja det dem sa var at 7 daga var et tall der dem estimert, men ofta gjekk det snarar en så.

Har æ testa positivt, ja da har æ det.

Æ kjenn æ føler mæ litt slått i bakken.

Æ trudd mine følelsa va like viktig som dem anner har.

Æ ønsk mæ barn æ å, det her kom bare litt uventa på mæ.

ORIGINAL: Florena

Det er med blanda følelsa æ er gravid nu. Æ har ikke gjort nåkka galt æ.
Æ trudd at før svangerskapet også var en plass for dem som me skrekkblanda fryd både ønska sæ å bli gravid og for dem, som ikke va helt sikker, men som ønska sæ en graviditet. Æ ønsk veldig dette barnet æ nu venter, men æ er redd, for æ har ikke sakt nåkka tell barnefaren, vi ble gravide første gang vi hadd ubeskytta sex, å æ prøv å beskriv kossen æ har det og kossen æ tenk, å æ blir møtt med en minimal forståelse, er du ikke 100% desperat og sekker på at du vil ha barn nu, da har du ikke nåkka her på før svangerskapet å gjørr, nei vell, ska æ ikke kunne læs, tenk, å vurder, skal æ bare hopp i det og vær på en annan plass for det pass ikke dåkk at æ ikke er like sekker som dåkk på gravidtetn min.

Æ vett at det er- i følge jordmora på bim - æ ringt ho - og anner æ læs om at dem har fått positiv graviditets test ei uka etter EL. ja det dem sa var at 7 daga var et tall der dem estimert, men ofta gjekk det snarar en så.

Har æ testa positivt, ja da har æ det.

Æ kjenn æ føler mæ litt slått i bakken.

Æ trudd mine følelsa va like viktig som dem anner har.

Æ ønsk mæ barn æ å, det her kom bare litt uventa på mæ.

Du er vel faktisk klar over at det er ytterst få som er DESPERATE etter å bli gravide på FS, og at det er MANGE som faktisk sliter med å bli gravide? Og når du kommer med antydninger som i utgangspunktet ikke henger sammen, så kan du ikke forvente noe annet. Når du håper/ikke håper at du er gravid med en du holder på å bli sammen med, samtidig som du bor med en annen, og har blitt gravid etter 1 gang med ubeskytta sex, ja da trår du MANGE på tærne!!!!!!

Jeg vet at det er mange som sliter med å bli gravide, jeg var selv en strever for 5 år.

Det er ikke til å unngå å trø noen på tærne her i et så ømfintelig tema.

Nei det er ikke det.

Dermed kan man ta litt hensyn, og tenke seg om over diverse ting. Men du får prøve på ny. Alle kan få en ny sjans til å rette opp på inntrykket.

Sukk... Florena florena... Er det ikke bare å la det være? Gi deg selv en ny start. Gi alle en ny mulighet til å bli kjent med deg. For om det er så at du faktisk er gravid nå, så la det være starten på et nytt kapitell. Ikke skriv innlegg der du legger ut om hvor dårlig behandlet du blir, hvor synd det er på deg for at folk ikke liker deg og hvor dumme du syns de er for å tenke stygt om deg, eller hvor forsmått du føler deg av SF. Vi her på Mars-forumet er faktisk ikke interessert i det. Nåja, jeg er iallefall IKKE.

Du har helt tydelig hatt en nett-oppførsel som ikke har kommet godt ut hos andre. Kan du ikke ha respekt nok får både de og deg selv til å la akuratt det emne være? Nå ER du jo gravid, la det være med det og nyt tiden. Du -og alle andre i verden- kan aldri få ALLE til å like deg. Hvis du klarer å akseptere det faktum, blir det enklere - garantert[;)]

Jeg har nå lest hva som er blitt sagt og ment om deg og alle historiene på SF og andre steder. Men inntill jeg opplever deg slik selv mot meg eller generelt her på forumet skal jeg ha et åpent sinn mot deg.

Nei, jeg er ikke naiv. For om du faktisk er et menneske (gutt, jente, hvem vet hvem du eegentlig er?) som bare driver med trollpakk skal jeg vise deg trollerier!!Jeg håper og ønsker for deg at du, med fortiden lagt på is, har en refleksjonsevne og moralsk samvittighet til å bare være deg selv, ikke den du tror andre vil oppleve deg som. Skulle det å "være deg selv" = troll... Vel, da får du nok (en gang) med ledelsen å gjøre...

Jeg kan garantere at hvis du fortsetter med innlegg med dårlige vibber, mister du veldig raskt respekt og ønske om å bli bedre kjent med deg. Det er KLART det er lov å syte, men du er ny på dette termin-forumet, det var slettes ikke nødvendig å "forpeste" de andre her med akuratt dette. Igjen, nytt termin-forum = ny muligheter for ny start.

Så... "blanke ark og fargestifter tell"? [;)]

Takk det skal jeg gjøre, men vil bare si at jeg aldri har vært på dette forumet før.

Nei, hvordan kan du ha vært det? Mars'10 mener jeg, folk begynner jo så vidt å tikke inn. Om du mener på BV, så tja. Etter alt rebulderet som har vært nå tenker sikkert hver sitt. Men det er greit du sier ifra. Så får vi håpe du får en koselig tid fremover ^^Vi må iallefall prøve på det![:D]

Back
Topp