Æ e

*NinaK*

Forumet er livet
litt brisen faktisk[:D][:D][:D]

Tok et glass rødvin på lørdag, og skulle kose meg med et til idag. Vil jo ikke at flaska skal bli dårlig heller[8D] Så ringte ei venninne og hadde kranglet med ei annen venninne. Sånn ille. "Reise til syden sammen i sommer, og den var nå avlyst-krangling". Og etter 3 timer på tlf med hu var flasken tom gitt. Og her sitter jeg da, fnisete, brisen og mutters aleine[:D][:D][:D]

Burde vel krype til køys da....

HAHAHAHAHA...[:D] søta

det var jeg i forje mandag[8|]
barnefri gitt[:-] tur på byen gitt[:-] shotte litt gitt[:-] drikke litt til gitt[:-]
åheisann[>:]

Nope - heldigvis. Er i knall form, bare litt trøtt for Maya var opp 5.30, som vanlig[8D] Drakk masse vann til, og startet dagen med egg&bacon[:D][:D][:D] 

ORIGINAL: *NinaK*

Nope - heldigvis. Er i knall form, bare litt trøtt for Maya var opp 5.30, som vanlig[8D] Drakk masse vann til, og startet dagen med egg&bacon[:D][:D][:D] 

Du er bare sunnheten selv du Nina. Ei flaske rødvin på en mandag og egg og bacon tirsdag! [:D] Liker mennesker som har vett å nyte livet [:D] 

Så deilig å være litt surrete på en mandags kveld da! Det betyr at sommeren nærmer seg vet du[;)] Vel unt var det!![:D]

Det hørtes deilig ut!! [:D]

Sist lørdag hadde jeg en halvliter med eplecider, og kjente meg nesten litt brisen...LITT flaut kan du si..[8D]

Back
Topp