Æ e så STOLT:)

*Lavendel*

Glad i forumet
Har begynnt å selge kortene mine til en butikk....Å i går var jeg å smugkikka...
Hadde solgt de 30 kort, og nå var det bare 26 igjen...Det er faktisk noen som vil ha kortene[8D]

En privateid matbutikk.Kjempe stor butikk:)

ORIGINAL: *Lavendel*

En privateid matbutikk.Kjempe stor butikk:)

kor arti!! e d den som e i nærheta a dæ[;)]

Så arti! Korsen butikk? kanskje eg kan stikke innom å se når eg e i Tromsø!

kjempekjekt da!![:D]

Så artig! Stilig at du får solgt noe av det du har laget! Hjemmelagde kort er jo kjempepopulært![:D]

ORIGINAL: *blomsterpia*

Kor artig da!!!
Har du ingenting å vise som du har laga? [:)] Æ e å en kortperson, så det e arti å se ka andre har laga:)

Forresten e det E**e Handel som selg for dæ? Va første privateide der oppe æ kom på[:D]

(sensurerte navnet i tilfelle du ikke ville avsløre helt)

d va den æ å tenkte på

Kor artig da!!!
Har du ingenting å vise som du har laga? [:)] Æ e å en kortperson, så det e arti å se ka andre har laga:)

Forresten e det E**e Handel som selg for dæ? Va første privateide der oppe æ kom på[:D]

Hehe:) Jepp, det e Eide Handel....Har ikke tatt bilda av neon av kortan (smarte mæ)[:D]

ORIGINAL: neflonde og prinsen

så gøy!!! gratulerer med salg av kort! hvor mye får du for det?

Det e ikke så masse å tjene på det...Men det e jo hobbyen min...Så det e jo arti å få solgt det, fordi mannen min holder på å bli kokko av alle kortene som er rundt om kring...Hehe[:D][:D][:D]

ORIGINAL: camika

Så arti! Korsen butikk? kanskje eg kan stikke innom å se når eg e i Tromsø!

Huff, får litt prestasjonsangst plutselig...Hehe..:Eide Handel...

ORIGINAL: *Lavendel*

Kor artig da!!!

Hehe:) Jepp, det e Eide Handel....Har ikke tatt bilda av neon av kortan (smarte mæ)[:D]

Hehe, hadde æ fortsatt bodd og jobba i Tromsø, så hadde Eide vært en av "kundan" mine så da hadde æ å fått sett dem[:)]

Hehe:) Så søt du e:)

Back
Topp