Æ de mulig.....

Dararamm

Glad i forumet
Jeg er sååååå trøtt at det er ikke normalt. Sovnet i åtte tida i gårkveld og sov til kl 7 i morgen for så å levere ungen i bhg og darss hjem for å sovne i 9 halv 10 og sove til 11. Og jeg er døds trøtt. Gruer meg voldsomt til å gå å hente i bhg fordi kroppen min har null energi.
Mått legge meg ned flere ganger i dag, er ikke kvalm eller dårlig på noen annen måte bare døds trøtt.
 
Skrekk og gru.... nå må jeg av gårda for å hente i bhg.... 
 
Bare sov :)
Kroppen trenger det sikkert - tenk hva den driver å lager!
 
Uffja, du må prøve å sove så godt og så mye du kan, er det eneste som hjelper syns jeg... Men ja, uff, det er slitsomt å være så inni hampen trøtt!
 
Kroppen føles rett og slett tung, bare å løfte glasset for å drikke er et ork. Er veldig slitsomt å være slik.
 
Enig der altså, helt utrolig! Jeg sover 12 timer når jeg ikke jobber. Nå måtte jeg jobbe i går, og da sov jeg "bare" 9 timer først. Når jeg da kom meg på jobb var jeg så trett at jeg fikk gå og hvile etter en halv time på jobb... Kan sove opptil 15 timer i døgnet! Helt ufattelig!
 


tuttelura skrev:
Enig der altså, helt utrolig! Jeg sover 12 timer når jeg ikke jobber. Nå måtte jeg jobbe i går, og da sov jeg "bare" 9 timer først. Når jeg da kom meg på jobb var jeg så trett at jeg fikk gå og hvile etter en halv time på jobb... Kan sove opptil 15 timer i døgnet! Helt ufattelig!

hehe.... da er vel dette bare normalt vel.
Begynte å tenke at det var noe ordentlig galt med meg, eller at det var medisinene som gjorde meg så trøtt. Men det er ikke stor dose jeg tar av den afipran slik at det kan ikke være orsaken.
Må vel bare prøve å få hvile...... føler meg litt piggere i dag da :)
 
Back
Topp