Ææ, skvetting!

MammaLizzie

Andre møte med forumet
Hei.

Min datter fikk seg trampoline i dag og når jeg hopper på den så renner det ut urin. Er det bare å knipe mass også blir det bedre, eller er jeg ødelagt for resten av livet? Litt over 3måneder siden fødsel.
 
Helt vanlig etter man har født. Kniper og kniper og det blir bedre, men ikke sikkert det blir helt bra. Da jeg gikk på aerobic hadde jeg en fritt-talende trener som sa: "jeg har født 3barn og da kommer det noen ganger litt tiss, og siden vi garantert er flere, så er det ingenting å bli flau for :) la det skvette" :p
 
Haha, da fortsetter jeg å knipe og håper på det beste, men forventer det verste. Takk gud for truseinnlegg
 
Min fastlege sa "en gang barselkvinne, alltid barselkvinne" om kniping. Så er nok bare å knipe i vei! :)
 
Helt vanlig etter man har født. Kniper og kniper og det blir bedre, men ikke sikkert det blir helt bra. Da jeg gikk på aerobic hadde jeg en fritt-talende trener som sa: "jeg har født 3barn og da kommer det noen ganger litt tiss, og siden vi garantert er flere, så er det ingenting å bli flau for :) la det skvette" :p
Haha!
 
Jeg fikk høre at det kan ta opp til et år før kroppen er helt tilbake. Så det er bare å knipe i laaaaang tid fremover! ;) Må gjøre det samme selv!
 
Fysioterapeuten på helsestasjon sa at fra nå av var det bare å knipe livet ut. Det er ikke bare for å stramme opp etter fødsel, men også for å forhindre problemer når vi blir eldre. Om vi kniper nå og livet ut, så slipper man unna urininkontinens når man blir gammel ;)
 
Back
Topp