Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hm.. jeg har vært sånn i starten (mest) av alle 3 svangerskapene, men da snakker vi knivstikkvondt, ikke "bare" ubehagelig :P©Smartass skrev:Men... tror du kan teste :D
Hm.. jeg har vært sånn i starten (mest) av alle 3 svangerskapene, men da snakker vi knivstikkvondt, ikke "bare" ubehagelig :P©Smartass skrev:Men... tror du kan teste :D
lillemortil2snart skrev:
Kun 2 svangerskap her, men ellers har eg hatt det nett likt som deg ja. Eg vil også tippe gravid men ikkje bli trist om det er feil da, for me kan kun sammenligne med oss sjølve.
google ligamentsmerter, og se om det kan være det du har. Jeg har vært plaget med det i alle mine fire svangerskap. Spesielt hvis jeg snur meg litt for fort i sengen, eller prøver å reise meg opp. Kommer ikke alltid, men av og til. Føles som om det er en liten kniv eller nål som driver og styrer på inni der.Lois Lane skrev: