Æææ! :-O

Rainbow87

Betatt av forumet
Det kjennes ut som om magen min revner innimellom. Nederst i magen, ut mot sidene når jeg reiser meg eller ligger å vrir meg. Hva kan det være?? :O :(

Trooor ikke det? Er det vanlig om man er gravid? venter mens imorgen men har hatt dette de siste 7-8 dagene..

Ingen som har kjent lignende? :s

Jeg har det sånn når jeg har trena - er støl og nå når jeg er gravid... :-)

Ja jeg trener jo mye men ikke opplevd dette før :/

Gjør det driiiiiiitvondt?  Gravid.

Ikke dritvondt, men det strekker og er ubehagelig om jeg ligger på sofaen og vrir meg rundt :/ spontanabort da? Blør ikke, men spent på mensen imorgen. Pleier komme på dagen hver eneste mnd.

Hm.. jeg har vært sånn i starten (mest) av alle 3 svangerskapene, men da snakker vi knivstikkvondt, ikke "bare" ubehagelig :P
Men... tror du kan teste :D

©Smartass skrev:
Hm.. jeg har vært sånn i starten (mest) av alle 3 svangerskapene, men da snakker vi knivstikkvondt, ikke "bare" ubehagelig :P

Uuææ--Okay! Det er kjempe vondt idet det "rivner" men ikke etterpå. Stikker og river i magen, og er oppblåst. Enten kommer mensen strax ellers er jeg syk :p

Ja, det gjør dritvondt i noen sekunder bare.. Smartass Knowitall sier: Gravid! :D

©Smartass skrev:
Ja, det gjør dritvondt i noen sekunder bare.. Smartass Knowitall sier: Gravid! :D

Hjelp... :p

©Smartass skrev:

Kun 2 svangerskap her, men ellers har eg hatt det nett likt som deg ja. Eg vil også tippe gravid men ikkje bli trist om det er feil da, for me kan kun sammenligne med oss sjølve.

lillemortil2snart skrev:

©Smartass skrev:

Kun 2 svangerskap her, men ellers har eg hatt det nett likt som deg ja. Eg vil også tippe gravid men ikkje bli trist om det er feil da, for me kan kun sammenligne med oss sjølve.

Neinei, er ingen prøver :) Men skjer det så skjer det tenker vi. Så har det ikke i tankene endaaa men begynte jo å bli litt småredd nå da.. 

Dette er ubehagelig... men verst om kvelden.

google ligamentsmerter, og se om det kan være det du har. Jeg har vært plaget med det i alle mine fire svangerskap. Spesielt hvis jeg snur meg litt for fort i sengen, eller prøver å reise meg opp. Kommer ikke alltid, men av og til. Føles som om det er en liten kniv eller nål som driver og styrer på inni der.

Lois Lane skrev:
google ligamentsmerter, og se om det kan være det du har. Jeg har vært plaget med det i alle mine fire svangerskap. Spesielt hvis jeg snur meg litt for fort i sengen, eller prøver å reise meg opp. Kommer ikke alltid, men av og til. Føles som om det er en liten kniv eller nål som driver og styrer på inni der.

Ja, føles akkuratt sånn du skriver, og itillegg er det av og til mest som det rivner innvendig. Skal google dte. Takk for svar :-)

Back
Topp