Æææ..! Kva skjer?!?!

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Eg har alltid, og då meiner eg alltid kunne ete så mykje søtt og snop eg berre ville. Litt skjelven kunne eg bli dersom eg kun gomla skuleboller til frukost og kake til lunch med kaffe og smågodt i mellomtida..

Kunne ete ubegrensa, og jo søtare jo bedre!

Men før eg henta i barnehagen i dag handla eg på butikken, og kjøpte seige damer.. gomla ein del, henta jo i barnehagen og fortsatte å gomle... Og eg blei så kvalm?! Eg blir ikkje kvalm av snop? Altså... Og her på lørdag tok eg (det som for meg er ein liten porsjon) med is, og måtte tvinge det nedpå...

Er dette eit tegn på at eg begynner å bli gammel?? What're
 
Kanskje du er preggis. :eek:;)
 
Det kan jo være kroppen som sier ifra at nok er nok, uten at jeg har noen som helst form for bakgrunn for å skrive det hehe, høres ufattelig kjedelig ut.
 
Jeg er sånn som ikke tåler så mye søtt hvis jeg ikke har spist det på ei stund. :)
 
Skulle ønske jeg ikke kunne spise så mye snop :p
 
Kanskje magen begynner å bli utrent på snop? Trur egentlig ikkje eg har holdt meg unna så lenge, men ;);)
 
Jeg holdt meg borte fra melkeprodukter, kjøtt og gluten forrige uke - er helt ødelagt etter en McDonalds-meny med alt sammen :p
 
Jeg holdt meg borte fra melkeprodukter, kjøtt og gluten forrige uke - er helt ødelagt etter en McDonalds-meny med alt sammen :p

Kan jeg spørre hva du spiste da? haha :p
 
Fisk, soyaprodukt, rugmel osv :p Riskaker :s Sjekk blodtypedietten! Jeg har blodtype A, burde visst leve som vegetarianer! :eek:
 
Vet ikke hvordan blodtype jeg har, haha :p

Merka du noen endringer?
 
Er nok kroppen som sier i fra.
 
Du skulle hatt blodtypen min du da Mrria. Bare kjøtt heile dagen lang. Vanskeligere å holde seg unna all mel!
 
Kan spise havre, rug og litt greier ;)

Merka faktisk at magen ble flatere ;) blir så oppblåst av hvetemel!
 
Finner selvfølgelig ikke helsekortet, bare alle de andre papirene fra svangerskapet, og der står ikke blodtype :p
 
And, gås, innmat, svin, abbor, ansjos, skalldyr, røkelaks, snegler, ål, iskrem, rapsolje, peanøttolje, sesamfrøolje, cashewnøtter, peanøtter, sesamfrø, solsikkefrø, linser, bygg, hvete, rug, bokhvete, mais, oliven, reddik, tomater, kokos, rabarbra, kanel, ketchup, kunstige søtningsmidler, brennevin, brus, cola, farris, lettbrus.

Dette er listen over hva jeg visstnok skal holde meg borte fra.. Ikke gjennomførbart hehe, alt for glad i nøtter, frø, mais, tomater, rabarbra, kanel, iskrem, røkelag og svinekjøtt :p
 
Kult å bare prøve en uke da? ;)
 
Fårekjøtt, hare, kanin, breiflabb, flyndre, gjedde, makrell, sardin, sild, sjøørret, torsk og sei.
Egg, hytteost, fetaost, hvit geitost, kefir, lettmelk, mozarella, yoghurt, olivenolje, røde bønner, havre, hirse, ris, auberginer, blomkål, brokkoli, gulrot, grønnkål, hodekål, kinakål, hvitløk, bønner, paprika, persille, rosenkål, rødbeter, ananas, banan, druer, papaya, plommer, rosiner, tyttebær, ginseng, ingefær, lakrisrot, nyper, grønn te, vann med sitron.

Kunne blitt en uke med en merkelig meny hehe, kan sikkert blande inn noen nøytrale produkter, men dog.
 
Back
Topp