SillyDilly
Forumet er livet
Ja da kommer jeg tilbake med en annen dato vi drar til tr.heim! Koster typ 4000kr å dra til tr og på kamp så da utsetter vi det jah! Kjiiiipt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ~Cissi~
Kanskje jeg? [:D]
Reiser opp der på Torsdag...så da skal alle korpsnerdene fra hele Norge okkupere Trondheim by...hehe[:D][8D]
ORIGINAL: MaRtE:)
skulle så gjerne, men jeg er ikke så trivelig for tida. ikke liker jeg vin heller[8D]
ORIGINAL: SillyDillyDet er Nm for janitsjar korps[:)] Skal bo på Royal Garden...
Reiser opp der på Torsdag...så da skal alle korpsnerdene fra hele Norge okkupere Trondheim by...hehe[:D][8D]
Oii, skal du? Hvilken anledning, og hvor skal du bo? JEG VIL JEG VIL! Hehehe...
ORIGINAL: SillyDillyDet er Nm for janitsjar korps[:)] Skal bo på Royal Garden...
ORIGINAL: SillyDillyJa, du valgte jo den rette helga og da...hehe[:D] alle hotellene e jo okkupert av korpsfolk...
Får ikke bodd på hotell for ALT er utsolgt, men ser på campinghytter. Hehe.. Ikke lett å reise med 3 barn nei, da trenger man stoooor plass!
ORIGINAL: Looney
Jeg skal drikke viiiiiiiiiiiiin på lørdag, men ikke i Trondheim[>:]
ORIGINAL: SillyDilly
Hvor skal du drikke viiiin? Skal du ut?[:)]
ORIGINAL: SillyDilly
Hvor skal du drikke viiiin? Skal du ut?[:)]
Vi er invitert i 40 årslag, type overraskelsesfest for en kompis på lørdag og vurderer faktisk å dra på det[:)] Er i Lillestrøm da så ikke umulig vi stikker ut etter hvert.
Har ikke helt bestemt oss enda om vi skal da. Må jo ordne barnevakt for snuppa i såfall for enten drar vi begge to eller ingen. Tror faktisk vi har godt av en festkveld med gode venner nå[:)]