Ææææh, liker ikke...

Fru Ugle

Glad i forumet
Har hatt brun utflod igjen i noen dager nå... Var jo på ul etter sist gang i uke 6 og da så alt bra ut, men jeg er like redd og bekymra denne gangen likevel >__< Google, min beste venn og verste fiende, kan fortelle meg at brun utflod over flere dager kan være tegn på MA, så nå forbereder jeg meg på dårlige nyheter den 27.desember da jeg skal på tidlig UL... =/

Uff, skjønner deg godt. Men det kan jo bare være skjøre slimhinner. Prøv å slappe av, vennen <3
Og ikke minst, la Google være :) Det gjør en gal.
Nå skal jo du og jeg være gravide sammen, selv om jeg er et laaangt stykke bak deg :)

Føler med deg, er i samme situasjon selv, men jeg har hatt det siden den 8.des! Var på ul den 12. des å alt så bra ut. Fikk til å med beskjed om at det ikke var noe som helst medisinsk grunn for å komme tilbake før oul.. Det stoppet opp ett par dager, men nå har det begynt igjen.. Men vi får prøve å være positive å satse på at dette går bra <3 men tenker det samme som deg ang MA.

Uff, skjønner deg godt. Men det kan jo bare være skjøre slimhinner. Prøv å slappe av, vennen <3
Og ikke minst, la Google være :) Det gjør en gal.
Nå skal jo du og jeg være gravide sammen, selv om jeg er et laaangt stykke bak deg :)

Ja jeg tror jeg må slutte å google. Håper på det beste, og hvis det likevel ikke går bra så får jeg bli gravid igjen fort som fy, og heller komme litt etter deg :P

Håper at det er helt uskyldig for dere begge, Fru ugle og marihøne :-)

Nå har det kommet litt frisk blod også... Rimelig sikker på at løpet er kjørt, ihvertfall hvis det fortsetter sånn... Føles lenge å vente til den 27 med UL, men tviler på at jeg får komme inn tidligere siden jeg verken har smerter eller veldig mye blod.. =/

Neimen ikke du å da... Nå syns jeg det er mange det går galt for her asså! Blir så triste på deres veiene!

Hadde jeg vært deg så hadde jeg ringt legevakta og fått snakket med en sykepleier. Jeg ringte jo dit når jeg var 6+3 uker på vei pga litt frisk blødning og vondt i magen. Ble bedt om å komme nedover, snakket med legen og ble sendt opp på mor og barn klinikken på gyn pol. Og der fikk jeg ul. Du er jo kommet lengre enn det jeg var.

Ja, men nå er det vel litt sent, og er ikke så keen på legevakten på julaften... Virker som det har stoppet opp litt nå, så med mindre det tar seg veldig opp igjen så venter jeg til den timen jeg har fått 3.juledag... Har et lite håp enda, selv om jeg er forberedt på dårlige nyheter.

Skjønner at du ikke vil ringe. Men ikke vær redd for å gjøre det i morgen om det skulle fortsette :) På en måte kan det være godt å være forberedt på det verste, men det er godt enda øyner et lite håp.
Husk at mange blør mye og sikkert mer enn det du gjør nå, og gjerne gjennom store deler av sv.skapet. Ofte kan det være en foranliggende morkake som gjør det, eller så kan det bare være en blodansamling. Men, jeg tenker på deg Ugla mi <3 Og så krysser vi fingrene for at alt er bra :)

Back
Topp