Æææææsj! Disgusting!

Angelicka

Forumet er livet
Katten min kom galloperende og fornøyd inn terassedøren her med en spurv i munnen, på vei inn til badet for å legge den i matskålen sin. Yak[:'(] Fikk heldigvis jaget henne ut, og nå ligger hun fornøyd i hagen og gumler rått på byttet sitt. Jeg som liksom spiste frokost[8|][X(]

Bare vent til katta di kommer inn med en skjære (vet ikke åssen det staves, men sånn hvit/sort kråkelignende fulg)!!![&:] 

hahahah JUMMY...[:D] har katt selv så eg har erfaring med det der hehe[8D][:D]

ORIGINAL: Ida82

Bare vent til katta di kommer inn med en skjære (vet ikke åssen det staves, men sånn hvit/sort kråkelignende fulg)!!![&:] 

Ååååh, herregud! Da hadde jeg seriøst blitt mer kvalm jah! Hun har en tendens til å fakke mus da[:'(]

ORIGINAL: Junemamma

hahahah JUMMY...[:D] har katt selv så eg har erfaring med det der hehe[8D][:D]

Kommer du og henter katta mi? Tror jeg skal få meg hund heller jeg[8D][8D][8D]

i fjor sommer tok katten vår 2 nydelige unge ekkorn.. [:(]

ORIGINAL: Angelicka24

Ååååh, herregud! Da hadde jeg seriøst blitt mer kvalm jah! Hun har en tendens til å fakke mus da[:'(]

Usj mus ja, det har vi til gode her.. [:'(] håper han ikke kommer med mus altså!!! Sambo kalte den skjæra for rotte med vinger[:D] Han hater fugl, så her var det dama i huset som måtte være tøff og få fuglen ut, den levde da, så var kanskje ikke sååååå ekkelt!!

hehe ja kommer å henter den med en gang. vi har både hund å katt vi:) 

ORIGINAL: ToLykkeTroll

i fjor sommer tok katten vår 2 nydelige unge ekkorn.. [:(]

Ååååh, stakkars!

ORIGINAL: Angelicka24

Usj mus ja, det har vi til gode her.. [:'(] håper han ikke kommer med mus altså!!! Sambo kalte den skjæra for rotte med vinger[:D] Han hater fugl, så her var det dama i huset som måtte være tøff og få fuglen ut, den levde da, så var kanskje ikke sååååå ekkelt!!

Haha! Forrige gang hun kom med mus her så var svigerinnen min på besøk, og hun hater mus og er egentlig redd for katter og. Tror det er det mest gjennomtrengende hylet jeg noensinne har hørt, og det tok ikke to sekunder en gang før hun sto i sofaen her[:D]

ORIGINAL: Junemamma

hehe ja kommer å henter den med en gang. vi har både hund å katt vi:) 

Har to puser jeg, men han andre har heldigvis aldri kommet med noe[8D]

Back
Topp