Ææææææ! *jubeltråd*

wow, så heldig du er da!
Kjipt med timen i dag, men så kjekt å kunne følge med selv på jobb :woot:
Ja, det var bortkastede penger dessverre :eek: Det er veldig kjekt med ul maskin på jobb, det var sånn jeg oppdaget at det var en MA i juli og selvom det ikke var noe morsomt, så var det godt å finne ut av det så tidlig som mulig ;)
 
Ja, det var bortkastede penger dessverre :eek: Det er veldig kjekt med ul maskin på jobb, det var sånn jeg oppdaget at det var en MA i juli og selvom det ikke var noe morsomt, så var det godt å finne ut av det så tidlig som mulig ;)
Nei sikkert ikke noe kjekt å oppdage, men er jo bedre å finne det ut enn å gå og tro at alt er fint. Satser på det går bra for deg denne gangen da :)
 
I morgen klokken 13:50 går turen til gyn. Er bare 4+6, men har tett oppfølging dette svangerskapet grunner hormonpiller og blodfortynnende. Håper egt at jeg er litt lenger på vei :p
 
Han er en mann av få ord. Sa ca ingenting mens jeg fortalte hendelsesforløpet. Så på testene, studerte dem osv. Så fortalte jeg gårsdagens resultat på hCG. Da kom det et lite sukk. Så sa han: "... så M skal bli storesøster?" Han tok det overraskende med ro. Fikk litt mer ut av ham etterhvert, men han sa at han måtte sove på det. Det syns jeg var en veldig fin reaksjon egentlig. Jeg har jo visst dette i åtte dager og fått tid til å fordøye, tenke på alt som må tenkes på og glede meg.
 
Han er en mann av få ord. Sa ca ingenting mens jeg fortalte hendelsesforløpet. Så på testene, studerte dem osv. Så fortalte jeg gårsdagens resultat på hCG. Da kom det et lite sukk. Så sa han: "... så M skal bli storesøster?" Han tok det overraskende med ro. Fikk litt mer ut av ham etterhvert, men han sa at han måtte sove på det. Det syns jeg var en veldig fin reaksjon egentlig. Jeg har jo visst dette i åtte dager og fått tid til å fordøye, tenke på alt som må tenkes på og glede meg.
Det høres jo greit ut det da :)
 
Han er en mann av få ord. Sa ca ingenting mens jeg fortalte hendelsesforløpet. Så på testene, studerte dem osv. Så fortalte jeg gårsdagens resultat på hCG. Da kom det et lite sukk. Så sa han: "... så M skal bli storesøster?" Han tok det overraskende med ro. Fikk litt mer ut av ham etterhvert, men han sa at han måtte sove på det. Det syns jeg var en veldig fin reaksjon egentlig. Jeg har jo visst dette i åtte dager og fått tid til å fordøye, tenke på alt som må tenkes på og glede meg.

Klarte du å skjule det for mannen din i hele 8dager? Der må jeg si jeg er imponert! Jeg gikk ut i stua til mannen med testen å var helt gira samme dag som jeg tok den. Men han reagerte ikke så mye da, for dette har jo vært nøye planlagt for oss, selv om den var temmelig svak den streken. Men han er fremdeles veldig rolig, selv om han er litt bekymret når jeg er på do for lenge (er nok litt redd for at jeg skal komme ut å si at jeg foss blør)
 
Klarte du å skjule det for mannen din i hele 8dager? Der må jeg si jeg er imponert! Jeg gikk ut i stua til mannen med testen å var helt gira samme dag som jeg tok den. Men han reagerte ikke så mye da, for dette har jo vært nøye planlagt for oss, selv om den var temmelig svak den streken. Men han er fremdeles veldig rolig, selv om han er litt bekymret når jeg er på do for lenge (er nok litt redd for at jeg skal komme ut å si at jeg foss blør)

Hehe, det var ikke noe problem. Eneste han reagerte på var at jeg takket nei til øl ;) Han så den ikke komme, for å si det sånn.
 
I dag jubler jeg for at jeg fant hjertet klart og tydelig med ultralydmaskinen på jobb (utvendig), jeg så inndeling hode/kropp og uten tvil ett hjertet som slår i brystkassen :Heartred Jeg så hjerte på lørdag og, men ikke i nærheten av like klart og flott som nå ;) Puls på 110-120 er vel greit på embryo 6-7 uker mener jeg å forstå? Er det noen som har noen innputt på det? :)
 
I dag jubler jeg for at jeg fant hjertet klart og tydelig med ultralydmaskinen på jobb (utvendig), jeg så inndeling hode/kropp og uten tvil ett hjertet som slår i brystkassen :Heartred Jeg så hjerte på lørdag og, men ikke i nærheten av like klart og flott som nå ;) Puls på 110-120 er vel greit på embryo 6-7 uker mener jeg å forstå? Er det noen som har noen innputt på det? :)
Wow, så deilig da!
Hvor langt er du på vei? Tenker mer nøyaktig enn set du skrev. Lurer, da det er litt interesant når du kunne se på utvendig UL :)
 
Wow, så deilig da!
Hvor langt er du på vei? Tenker mer nøyaktig enn set du skrev. Lurer, da det er litt interesant når du kunne se på utvendig UL :)
Det er det som er problemet, jeg aner ikke hvor langt jeg er på vei.. Jeg hadde en SA 17.desember, deretter hadde vi jevnlig sex, men i mellom 4. januar og 14. januar så var typen borte. Deretter hadde jeg 72 på HCG den 21. januar, så jeg har regnet eggløsning, i forhold til litt symptomer og, den 6. januar. Hvilket vil si at jeg er 7 uker i dag, men jeg fant allerede fostersekken med utvendig UL mandag for en uke siden. Jeg var jo på privat TUL tirsdag forrige uke, men den maskinen var dårligere enn den vi har, så vi så jo ikke noe mer der enn det jeg allerede hadde funnet. Legen mente da at hun ikke kunne si noe mer nøyaktig enn 5-6 uker :bored: Så mitt håp om å få en mer nøyaktig dato og svangerskapslengde gikk jo rett i vasken.. Ettersom det har vært så voldsomt utvikling de siste dagene og jeg så både hode og kropp, i tillegg til hjertet i dag, så holder jeg forsatt en knapp på 6. januar som EL ;)

Jeg skal heldigvis på tul i det offentlige 4. mars, så da får jeg kanskje noe mer svar da ;)
 
I dag jubler jeg for at jeg fant hjertet klart og tydelig med ultralydmaskinen på jobb (utvendig), jeg så inndeling hode/kropp og uten tvil ett hjertet som slår i brystkassen :Heartred Jeg så hjerte på lørdag og, men ikke i nærheten av like klart og flott som nå ;) Puls på 110-120 er vel greit på embryo 6-7 uker mener jeg å forstå? Er det noen som har noen innputt på det? :)

Ååå, så herlig! :Heartred
 
Back
Topp