Ææææææ! *jubeltråd*

Seawave

Elsker forumet
Lager en jubeltråd for alle som føler for å hyle ut, siden mange av oss velger å ikke hyle ut til omgivelsene enda.


ÆÆÆÆÆÆÆ, JEG ER GRAVID :smiley-bounce022
:smiley-bounce016
:dance011:dance008:happy090:happy093:hello2
 
Jubler for at det er to dager til fredag og helg! Og at jeg er 5+0 på fredag:D
 
Jeg kan endelig jubleeeee over at ting så fint ut på tul i går, og jeg er faktisk gravid!!!:):)
 
Joiner denne! Hatt murringar og forventa tr i går, 13 dpo. Fekk i staden denne i dag:woot::Heartred
 

Vedlegg

  • IMG_20200205_053418.jpg
    IMG_20200205_053418.jpg
    15,7 KB · Visninger: 8
WÆÆÆ Gratulerer alle sammen

jeg er også GRAVID!! Og vil rope det ut til alle!! Men blir vår lille store hemmelighet en stund til. 6+0 i dag og skal på tidlig ul 7+2 vi har prøvd i 1 år, og med en SA bak oss for 6 mnd siden er det så fantastisk å være gravid igjen
 
Lyst til å hyle ut her også allerede meeeen om alt går bra så er planen å slippe nyheten for barna og besteforeldre i juni ;) pleier å ha veldig lite mage de første 25 ukene pga hvordan livmoren ligger så prøve å holde det skjult lenge nok:happy:

Skal ta en CB med ukeindikator igjen til fredag ;) vil ha 3+ ( ca 5+3 idag)
 
Hurra!!!! Jeg er også gravid tydeligvis! Selv med liten blødning så var det idag tid for tul, hadde regnet ut at jeg var 5+4 så hadde ikke så mye forventinger og det hadde jeg rett i siden jeg ble målt til 5+2. Men vi fikk se en liten boble med noe inni. ❤️ Etter MA i høst så er jeg fremdeles ikke helt trygg på at dette går veien, men lov å håpe. Ny kontroll i neste uke og håper å se litt mer da.
 
Var 2 sist! Men mistet en rundt uke 7-8
Hihi, skal se at det er to nå også :wtf::woot:
Når du mistet den ene, kom den ut da?
Jeg hadde tvillinger sist, og den ene klarte seg ikke, men den lå innerst, så den «kom seg ikke ut», så den ble der til fødsel.
 
Hihi, skal se at det er to nå også :wtf::woot:
Når du mistet den ene, kom den ut da?
Jeg hadde tvillinger sist, og den ene klarte seg ikke, men den lå innerst, så den «kom seg ikke ut», så den ble der til fødsel.
Morkaka absorbere den på en måte. Det var en knyttnevestor klump i morkaka. Også hadde jeg noen blødninger i uke 8. Men ikke store nok til at det var den som kom ut
 
JEG ER GRAVIIIIIIID OG ER SÅÅÅÅÅ GLAAAAAD :smiley-bounce016
Klarer ikke å slutte å teste meg heller, må ha bekreftelse annenhver dag :smiley-ashamed004
 
Jeg var på tul i går og er litt skuffet over maskinen og utstyret de hadde. Det var dårligere enn det jeg har på jobb, så da så hun ikke noe mer enn det jeg klarte med utvendig probe på jobb på mandag, men det jeg jubler litt for, var at når jeg sjekket igjen i dag, var det adskillig lettere å finne og ett klarere bilde enn på mandag :D Det gir meg håp om at jeg kanskje kan finne hjertet på egenhånd snart, for det så absolutt ut som det var en utvikling der :D
 
Jeg var på tul i går og er litt skuffet over maskinen og utstyret de hadde. Det var dårligere enn det jeg har på jobb, så da så hun ikke noe mer enn det jeg klarte med utvendig probe på jobb på mandag, men det jeg jubler litt for, var at når jeg sjekket igjen i dag, var det adskillig lettere å finne og ett klarere bilde enn på mandag :D Det gir meg håp om at jeg kanskje kan finne hjertet på egenhånd snart, for det så absolutt ut som det var en utvikling der :D
wow, så heldig du er da!
Kjipt med timen i dag, men så kjekt å kunne følge med selv på jobb :woot:
 
Back
Topp