Æææææææ må bare juble litt

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Jeg skal inn til interjvu på kreftavd på sykehuset på nå kommende torsdag. Åååå jeg er så spent, og håper såååå inderlig på å få stillingen [:D]

Kryss fingrene, ønsker så inderlig å få denne stillingen, virker så kjekt. Jeg bare må få denne jobben...bare MÅ! Det hadde vært supert, men bare det at de vil ha meg inn til interjvu må jo være positivt.

[:D][:D][:D][:D][&:][:D][:D][:D][:D]

ÅÅååhhh, så herlig snuppa!!! Kjempeglad på dine vegne [:D][:D]

Krysser alt jeg kan for deg! [:)][:)]

Så bra! [:D] Skal krysse alt jeg har for at det går bra, noe det heelt sikkert gjør!! [:D][:D]

krysser alt jeg har, lykke til!!!!![:)]

Tusen takk jenter. Har faktisk aldri blitt innkalt til interjvu, så dette er utrolig spennende.

Men har et sp.mål...når en arb giver ringer og spør (før du har vært på interjvu) når du evnt kan begynne, er ikke det å gi litt falske forhåpninger til arb taker (som er meg i dette tilfellet)...har jo så lyst på jobben, og når hun spør om slikt, ja da begynner jo virkelig tankene å strømme på her...[:o]

ORIGINAL: vevina

krysser alt jeg har, lykke til!!!!![:)]

Lykke til! Så kjekt! må bare selge deg godt da!! [:D]

Så gøy!! Krysser alt jeg har for deg [:D]

Takk jenter, dere er herlige...

MEN...er det lov å gi arbeidstaker falske forhåpninger ved å spørre når en kanskje kan begynne å jobbe osv? Tenk om en ikke får stillingen da, er jo et skikkelig slag i ansiktet da...[:-]

ORIGINAL: SunShin

Så bra! [:D] Skal krysse alt jeg har for at det går bra, noe det heelt sikkert gjør!! [:D][:D]

Lykke til!!!!!!!!! Skal krysse det som krysses kan[:D].

Det kan jo vere de allerede har bestemmt seg, eller at det er noe de spør alle om.... Men selvfølgelig ikke noe gøy å få forhåpninger om det ikke stemmer...

Jeg håper du får jobben. Krysser fingrene og alt. Hver gang mine sjefer har ringt og spurt om de spørsmålene har jeg begynt ganske snart i jobb, men det var en liten vaskejobb og butikkjobb så jeg vet ikke hvordan det er i sykehussammenheng.[;)]

Nei ikke lett å si, men de sa de trengte folk raskest mulig, og spurte om jeg hadde mulighet til det. Så jeg er i det minste spent, og håper å få jobben. Da ville jeg blitt 100 kg lettere, mtp den økonomiske situasjonen min. Er greit å ha noe når en skal ut i permisjon også, ikke minst!

Takk for lykke ønskningene [:D]

ORIGINAL: HøstVinterMamma

ÅÅååhhh, så herlig snuppa!!! Kjempeglad på dine vegne [:D][:D]

Krysser alt jeg kan for deg! [:)][:)]

Signerer denne. Masse lykke til [:D]

Oi, så spennende!!

Lykke til

ååå håper du denne jobben får:) mega lykke til

Skal krysse fingrene for deg.[:)] Lykke til.[:)]

Back
Topp