Åy sjekk her!

Berit_

Elsker forumet
Nå kan vi endelig kose oss i kosedresser vi også hehe!! Det så litt rart ut men en søndagsmorgen ?!? hihi...[:D]

http://snakk.klikk.no/blogs/cecilie/archive/2009/10/08/verdens-diggeste-kosedress.aspx

DIGG!!!! Sånn har jeg tenkt på at hadde vært HERLIG også.. Men jeg har ikke sett noen slike før!!! Ahh.. Sånn ønsker jeg meg til jul!!!! [:D]

hihi ja må nok ønske oss sånn til juuul!! nye romjulsantrekket!![:D][:D]

Jeg vil også ha [:)]
Skal sende ønskeliste til mannen med det samme [:)]

Du, jeg så en kar på en søndag på Kaffebrenneriet i Theresesgate i kledd en rosa slik dress! Virker jo ganske behagelig altså, men tror ikke jeg ville bevegd meg utendørs med den[&:]

ORIGINAL: tullingen

ORIGINAL: Prins.M

ORIGINAL: trusa

I like!

Men de er drit dyre da!

Jeg har så lyst på men ikke til den prisen nei[:-][:)]

den ser super digg ut, men tror ikke jeg bruker så mye penger på en dress jeg kun kommer til å ha på hjemme;P

he he tøffe[:D], men tror selv jeg hadde følt meg som en litt stor baby i den[8D]
koster de ikke 2000 kr ca? skikkelig dyre ja..

oooh, de så super gode ut :)
Kanskje det er sånn sambo skal få i julegave ;) hihi, så kan jeg låååne :p

ORIGINAL: Line123

Du, jeg så en kar på en søndag på Kaffebrenneriet i Theresesgate i kledd en rosa slik dress! Virker jo ganske behagelig altså, men tror ikke jeg ville bevegd meg utendørs med den[&:]

Jøss, kan tenke meg han fikk mange rare blikk!! En forvokst baby hihi!!.. Kanskje det er det nye tøffaskostyme?!?[:D][:D]

ÅH! NAM! så kjempedeilig ut!! [:D]Passer gooodt en søndagsmorgen ja[:)]

ORIGINAL: hugsyn

ÅH! NAM! så kjempedeilig ut!! [:D]Passer gooodt en søndagsmorgen ja[:)]

ååå så søt signatur! Hun er såååå nydelig Malin!![;)][;)]

Back
Topp