Her i hus har som noen ville sakt minste jenta vært litt bortskjemt.. Jeg syns de har vært trygt for min egen del og de har virket trykt for minste. Men til poenget så har minste jenta fått såve i vår seng egentlig fra fødselen av.. Hun har altid bare blitt sint når vi legger henne i egen seng og de har vært mye enklere i forhold til ammingen på natten at hun har vært i nærheten.. Men nå viser det seg at jeg er gravid i jenn og har temin i desember. Så ønsker jo helst at hun kunne flyttet åver i egen seng før neste kommer så vi ikke har to små barn i senga.. Så da lurer jeg litt på om de er noen som har gode tips til og gjøre åver gangen enklest mulig for lille og for oss som foreldre?
Og så tenker jeg litt på dette med ammeslutt.. Her bjynner de og bli litt skralt med melk i jenn (evig takknemlig for at de har vart så lenge) og bjynner og bli litt lei
Tenker jo litt at i takt med flytting åver i egen seng og ny graviditet så ønsker jeg og å avvenne ammingen.
Så har dere noen gode tips på den fronten så mot tas di med stor takk
Og så tenker jeg litt på dette med ammeslutt.. Her bjynner de og bli litt skralt med melk i jenn (evig takknemlig for at de har vart så lenge) og bjynner og bli litt lei
Tenker jo litt at i takt med flytting åver i egen seng og ny graviditet så ønsker jeg og å avvenne ammingen.
Så har dere noen gode tips på den fronten så mot tas di med stor takk