Åtte uker i dag!

Surrehøna

Glad i forumet
Neste uke skal vi fortelle det til de blivende besteforeldrene. Jeg grubler litt på når den blivende storebror skal få vite det. Kanskje rundt tolv uker når vi forteller det til andre? Dere med erfaring, har dere noen tips?

gratulerer med åtte uker 

her fortalte vi kommende storebror med en gang, men han er så liten så aner ikke hva det betyr og klarer ikke å si det heller  hehe

Her vet mine foreldre det, en niese, og sjefene våre det. Jeg var på ul på torsdag, og fikk vite at alt var bra, men vi velger alikevell å vente etter ul i uke 12-13 med å fortelle det til barna våre og andre. 

Gratulerer med 12 uker:) Hvor gammel er gutten din da?? Min er så liten at han ikke forstår noe uansett.. Og her er det offisielt nå!! :)

HvitSnø skrev:
Gratulerer med 12 uker:) Hvor gammel er gutten din da?? Min er så liten at han ikke forstår noe uansett.. Og her er det offisielt nå!! :)

Jeg er bare åtte uker foreløpig. Gutten min blir snart fire år og når vi sier det til ham så kommer han til å fortelle det til hele verden. Han er SÅ klar til å bli storebror.

Surrehøna skrev:

HvitSnø skrev:

Jeg er bare åtte uker foreløpig. Gutten min blir snart fire år og når vi sier det til ham så kommer han til å fortelle det til hele verden. Han er SÅ klar til å bli storebror.

Så koselig!!! Herlig med stolt storebror da! Grattis med 8 uker! Jeg ville nok fortalt det til sønnen min når jeg var klar for at resten av verden fikk vite det hvis du tror han "sladrer" ;) Men dette kjenner du på selv! Hvis han gleder seg fælt så kan det jo bli veldig lenge å vente på babyen også da, hvis han får vite det nå.

Gratulerer med åtte uker. Enig med MittAndre <3 i at om det er store sjanser for at han 'sladrer', så kan det være lurt å vente til det er offisielt. Datteren til kusina mi på 2 1/2 år skal få sin første kusine/nevø og det første hun sa når hun møtte mannen til søsteren min var "tante har bebi i magen!" Han hadde ikke rukket å komme inn døra en gang ;) 

Enig med de over her.
Vi kommer ikke til å si noe til ungene våre før vi har bestemt oss for at det er offisielt, så vil vente noen uker til.
Regner med at begge to vil være ganske så "løse" i munnen og fortelle alle på skole og barnehage at mamma har bebis i magen :)

Helt enig med de andre. Jeg ville ventet til det var på tide å offentliggjøre det for alle. Det nytter ikke å si til en fireåring at dette må du ikke si videre til noen

Hipp hurra for 8 uker!

Jeg har tenkt å vente til uke 12 med å fortelle det til barna, han yngste skjønner vel ikke så veldig mye av det, men hun eldste gjør nok det. Det er flere som vet det her nå, men det er stort sett folk vi egentlig ikke omgås så mye (var på fest for 2 uke på rad som sjafør og har annonsert tidligere at vi skulle prøve på en nr 3, hadde bare trodd det skulle ta lenger tid før h*n satt;).

Back
Topp