Åssen...

x1xPastella

Forumet er livet
Klarte dere å la vær å fortelle den første tida at dere var gravide?
Jeg trur jeg kommer til å være så sprekkferdig at jeg ikke klarer å holde mer enn en uke eller noe!! kanskje ikke det en gang!!!
Det er jo noe vi har ønska lenge, og når det først skjer så kommer jeg til å smile med hele meg!!! Åssen skal jeg sjule det da?
Vi har bestemt oss for å prøve å ikke si noe før det har gått tre mnd. Men hverken jeg eller han trur at jeg klarer det!!!
JAJA... Får nå prøve da!!! Bruke forumet for det verste!!!

Dette har jeg også lurt på! jeg har jo også vært verpesyk en stund, og enda prøver vi ikke skikkelig. ALLE vet jo at jeg øsnker meg barn. SKjønner ikke hvrodan jeg skal klare å snakke om det helt som vanlig når jeg er gravid...

Alle gode tips mottas med takk!!

Vi får eventuelt snakke VELDIG mye her inne da Pastella!

du er utrolig flink hvist du klarer det....hehe[:D]

jeg ringte mamma med en gang...barnefaren ringte mora si med en gang (han så resultatet før meg faktisk...).[:D]
og da ble det til slutt at alle fikk vite det...i løpet av en dag!
med en gang vi fikk resultatet så tenkte vi ikke på engang at det kunne gå galt, det kom først en stund etter...

men hvist det skulle ha gått galt, så hadde jeg nok hvert glad for at jeg hadde sagt det uansett...da er de der for deg uten at du må forklare hva som faktisk har skjedd, er jo alltid godt og ha de nermeste rundt seg når det skjer noe...

om du klarer å holde deg/dere så er dere flinke [:D][:D][:D]

når jeg blir gravid vil jeg åsså holde meg til over de 12 første ukene, men VET at jeg ikke kommer til å klare det, kjenner meg såpass godt!!

Kathrine

Ja vi får snakke masse her inne...
Her er det jo åsså mange som vet om at vi prøver så jeg trur ikke det går mer enn noen timer så vet hele verden det

Jeg lot ikke vær å fortelle det, av den grunn at hvis jeg skulle miste, så ville jeg at mine nærmeste skulle vite om det sånn at det ble lettere å fortelle sånt, og at de ikke skulle føle seg snytt. Men jeg fortalte det kun til mamma, pappa, mormor og mamman og mormoren til sambo. Jeg ser ingen grunn til å skjule en graviditet. [:D]

heisann..

jeg klarte å holde meg til uke 13 jeg da....
men det var oxo pga a jeg hadde hat en SA noen mnd før.
men det var ikke lett...

klem[:)]

Jeg hadde jo en sa for 1 år siden. Og jeg fortalte ikke mamma og pappa før lenge etterpå. De blei veldig llei seg både fordi jeg hadde mista og fordi at jeg ikke hadde sagt noe!!!
Så jeg tur jeg skal si det ganske fort til dem.. Også for å kunne lene meg litt på dem hvis det skal skje noe...

Vi klarte ikke å holde oss. Trodde jeg hadde en SA uke 5, og fant ikke ut at det gikk bra før i uke 7. Veldig glad for at de rundt oss visste om dette, fikk en helt fantastisk støtte. Hadde gjort det samme om igjen, fordi om jeg hadde hatt en SA så hadde jeg ønsket at familien og venner fikk vite dette.

Jeg sa det til nesten alle i uke seks jeg, hi hi, jeg klarte ikke holde tett om det..[:)]

Førstegang fortalte vi det med enn gang,andre gang ventet vi til uke 12,tredje gang trengte jeg og prate med famillien og dem som sto meg nær for jeg var og er allene om dette svangerskapet så jeg var vel 8-9 uker da jeg fortalte det til famillien min.Hadde jeg vært sammen med pappan og ting hadde vært anderledes hadde jeg ikke fortalt det før etter 12-13 uker.

vi har fortalte d t dein nærmaste familie (foreldre søsken) etter 8uke.
men har ennå ikkje førtalt nån andre d, ikkje engong jobben veit koffer æ e sykemeldt vi har ikkje bestemt åss om når vi ska sei nåkka ennu om vi ska si d når d e gått 12uke eller vi ska vente på at han kommer på land me båten (sånn at han slepp dein fyringa dær ombord)

jeg sa det jeg med første mann var jeg vel 5 eller 6 uker på vei når jeg sa det!!
andre gang sa jeg det vel rundt uke 8 men i uke 13 gikk det galt da var jeg glad familie og venner visste det for det var enorm støtte...
denne gangen visste jeg det ikke selv før i uke 10 å sa det vel til folk rundt 3 mnd for da var jeg redd noe skulle skje igjen...

det synes veldig fort på meg så det er ikke lett å holde sånne ting skjult for meg da må legge det til her også...

Jeg vet at jeg ikke komer til å klare å holde tett,jeg så det er det ingen vits i å prøve på en gang- "hele verden" vet jo at vi prøver [:D][:D]

Det er ikke lett å holde det for seg selv, jeg ble iallefall sprekkferdig!
Så det gikk ikke mange dagene før vi hadde fortalt det til nermeste familein! prøvde å begrense det litt... men fikk letta litt på trykket da[;)]
Selv om det gikk galt, var jeg faktisk glad for at jeg hadde fortalt det! Hadde liksom noen å snakke med om det, det hadde vert fler som gledet seg til babyen....
Jeg kommer nok ikke til å greie å holde meg neste gang heller jeg[:D]

Vi hadde en del problemer i begynnelsen og valgte derfor å fortelle våre nærmeste at vi var gravide.
De kjenner oss så godt at de hadde merket at noe var galt uansett.

Jeg måtte fordi samboern absolutt ville det.. Han var redd for alt som kunne gå galt.. Jeg sleit skikkelig med å holde tett!

Back
Topp