Åssen sover babyen deres?

keia

Forelsket i forumet
Desemberlykke 2018
JuniJubel2021
føler at min sover veldig mye!jentene var ikke sånn..
 
Nå har min vært syk siste uka, så da har han sovet ekstra mye, men sov mye før det også. Mye mer enn storebror, som begynte veldig tidlig med å kun sove 30-40 min i slengen på dagtid.. :) ellers sover han 2-4 timers økter på natta stort sett, men det vet jeg kan snu når som helst :p Storebror sov 1-1,5 times økter på natta fra han var 2-13mnd :dead:
 
Sover 2-4 timerslurer hele døgnet. Våken maks en time. Sover godt om natta, ammer stort sett kl 20,01 og 07. Noen ganger en liten økt i 04 tiden også. Litt gulp, rap og bæsj etter amming om natten også. Alt i alt veldig bra vil jeg si :)
 
Han sover som regel best oppå meg eller i vognen, men kan sove alt i fra 30min til 3 timer om gangen på dagtid, og våken i alt fra 1 time til 2 timer om gangen. Om natten sover han ved siden av meg på puppen, og sover gjerne 3 - 4 timer om gangen før litt påfyll av melk :)
 
Sover lite på dagen, men hele natten (med amming hver 3-4 time). Når vi ammer om natten våkner jeg av at han makker i senga, gir pupp og så sover han igjen. Ofte fra midnatt og helt til 10-11 på formiddag:)
 
Begynner å få rutiner nå, nå er han 10 uker snart. Legger seg 19, spiser som regel 01 og 05, også står vi opp 0630. Sover en lang lur midt på dagen på ca 2-3 timer. Ellers flere smålurer :)
 
Lite system på svingen, noen dager sover hun mye og noen ganger lite. Idag har hun sovedag føles det som :p
Hun legger seg rundt 19-19.30 og vi står opp 7, men hun spiser så himla ofte fra hun legger seg. Tror nesten hun spiser mest på natta:facepalm:
 
De tar natt rundt 18-20.00 og våkner en gang på natt før mat, og igjen 05-06 for en ny runde med mat.. Sover da til rundt 08-09 og da står vi opp.

Så er det rykk og napp i løpet av dagen. Hvis vi kommer oss ut med vogna sover de rundt 2-3 timer i den på dagen.
 
De tar natt rundt 18-20.00 og våkner en gang på natt før mat, og igjen 05-06 for en ny runde med mat.. Sover da til rundt 08-09 og da står vi opp.

Så er det rykk og napp i løpet av dagen. Hvis vi kommer oss ut med vogna sover de rundt 2-3 timer i den på dagen.

Helt likt her med våre tvillinger!
 
Back
Topp