Åssen ser mnd fremover ut for dere?

sandra 22

Gift med forumet
Etter fødsel og når formen begynner og bli bra hva er det dere gleder dere til? Noen planer evt.?:)

Håper på en sommerferietur til Sverige :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er usikker. Fikk beskjed av jordmor når jeg var der nylig at vi måtte forberede oss på at jeg sannsynligvis ikke ville være i stand til å ta vare på hun lille selv i begynnelsen. Ble litt overrasket, vi var ikke forberedt på det. Trodde at jeg ville bli bedre etter fødselen...men jm sa at siden jeg var så langt nede så ville det nok ta en god stund før kroppen min ville bli normal igjen :( så hun rådet at ma'en er hjemme lengre enn det to planlagte ukene etter fødsel eller at vi får besteforeldre til å komme å bo hos oss. Så vi må vel bare vente og se hvordan det blir...

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi tar det litt som det kommer. Vet jo ikke hvordan lille tassen blir. :)

Jeg bare gleder meg til å ha henne her! Introdusere for kommende storesøster! Bli kjent! Trilleturer<3

Min lillebror har konfirmasjon 4 mai- spørs om jeg får delta men ;-) vi har ikke planlagt en familie tur i år pga bebi, men innen mindten av august vill vi en tur til Dyreparken i krsand :-) vi bor bare 1 time unna så vi kan ta turen lett når som helst :-)

Det to forgje gangen har kroppen brukt ca 6-8 uker før den er i form igjen, så tenker at de første ukene går til å slappe av og ta livet med ro. Etter det gleder jeg meg til å kunne bevege kroppen litt igjen, trille tur osv. Guttene skal på feire til mine foreldre i sommer, da jeg blir alene med dem store deler av ferie. Mannen jobber skift... Så da er det godt å ha besteforeldre som kan finne på mye gøy med dem, mens jeg og babyen kan ha noen rolig dager.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg har vært i kjempeform etter fødsel med de to andre, men mye trøtt på grunn av nattamming osv. Så den aller første måneden skal jeg ta det med ro.. Eller.. 17. mai skal feires hjemme hos oss, men det får mine foreldre fikse med. Bare vi med stort nok hus til alle :P

I sommer skal vi på bilferie til Danmark. Blir spennende :P

Her blir det bare hjemmekos den første mnd:) så håper vi på en liten helgetur i slutten av juni...resten av ferien tar vi som det kommer, blir nok mye hjemme og kanskje noen småturer:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile

Sist tok det 8 uker før jeg følte meg ok i kroppen etter fødsel, men dro alikevel på familiehytta en liten tur når baby var 5 uker.. Det var koselig, men mistet litt melk så var nok mulig litt tidlig ifht stress o.l Denne gang tar jeg de 6 første ukene til mine (!) og alt etter det planlegges når de 6 ukene har gått.

Her gleder vi oss til å møte lille baby og bare kose oss:) gledeshyl........::)

Trille turer,grille,få igjen energien min(håper jeg), holde på ute i hagen,vi har mange prosjekter ute,og en ferietur men ikke bestemt oss for hvor ennå,,
Tar ting litt som det kommer;)
Gleder meg enormt mye,håper på tidenes fineste sommer i år der en kan være ute hver dag..Trenger ikke og ha det så alt for varmt med tanke på lille baby..

Her har jeg hjemmeeksamen andre uka i mai. Så det blir spennende å se om jeg får fullført den, og om det blir på overtid eller med en liten baby i armkroken;) eller om jeg rett og slett må utsette den til høsten pga fødsel. Kan bare ta alt som det kommer egentlig:) etter det skal jeg bare nyte våren med mange trilleturer og masterskriving:)

Sent from my iPad using BV Forum

Den første tiden er satt av til å komme seg på beina :) så gleder jeg meg til sommer og at vi kan ordne litt uteplassen. Ellers familiekos. Har planer om å ha storebror en del hjemme i sommer, hyttetur osv :)

Jeg har 3 skriftlige eksamener og 1 muntlig fra 23. mai. Ellers vil tiden sannsynligvis være preget av trilleturer, masse kos, og ikke minst at storebror blir kjent med lillebror:) Kom meg raskt etter sist fødsel, og håper det er tilfellet denne gangen også:) Vi har tenkt på en ferietur til Sverige, men ingenting er avklart;)

Håper det blir rolige dager med snill baby og ikke alt for sjalu storebror. Vi skal nok noen uker på ferie til Senja på sommerhuset der med svigers om ikke lillemor skulle være en kolikkbaby eller noe slikt. Vi ser det litt ann.
Skal strikke, trille turer og etterhvert trene litt. Må føle på kroppen hva som er greit. Skal IKKE stresse så mye som forrige barselperioden med mye farting og besøk her og der- sove mye!!! Må ha energi til storebror også

Kom meg rask etter fødsel m de andre to, satser på det denne gangen og. Gleder meg sinnsykt til laange trilleturer m lydbøk på øra og kosepauser m babyn. Vi skal ta en lang ferie hele familien på hytta i Sverige og gleder meg også veldig til det. Det er herlige tider å vente:)

Håper formen blir bedre enn sist, med lavt blodtrykk og litt blodtap, og amming var det 0 energi første 3mnd>.< Med 2 åring i hus blir det nokk ikkje like rolig som sist heller!

Blir besøk av svigersøster og mannen i 2 veker i juli, men da håper eg alt bjynde å gå seg til;) Ellers blir det avslapping resten av ferien:)

Vi har tenkt å ta livet med ro å se an mini. Tror nok at det blir en liten ferietur til alle min utvidede slekt på østlandet, da de enten er for syke / gamle eller late til å komme å hilse på mini her (med et unntak, min farmor kommer, hun nekter plent noe annet!). Min mamma kommer hjem rett før termin og har tre måneders ferie i sommer, fem minutter unna oss, så litt avhengig av mannfolkas planer så kan det godt hende at hun og jeg pakker bilen og kjører på egen hånd. Ellers er familiehytta på mannens side en halvtime unna, så det blir nok mange late dager og helger der ute, med fine turmuligheter og familiemedlemmer som gladelig hjelper til :)

Back
Topp