Åssen ligger dere ann?

sandra 22

Gift med forumet
Åssen ligger dere ann til jul?
Hva er deres planer i disse dagene før jul?

Kjedelig her inne om dagen,regner med alle er opptatt med juleforbredelser osv???[:)][:D]

Er ferdig med alle julegavene, mangler bare den til Anders.
Må få vasket litt til jul. I morgen skal jeg bake litt serinakaker, kokosmakroner og kransekakestenger, og lage fløtekarameller. Helgen går med til siste shoppingen, julegaveutlevering, familie og vennebesøk.

Har litt sånn småpusling, men greit å ha litt å gjøre også. Kommer sikkert til å stresse et par dager før julaften[:D]

ferdig med julegaver , og nesten levert ut alle som skal levers.. mat og div er kjøpt inn .. bakt 4 forskjellige julekaker .. gjennstår bare julevask og kanskje litt mer baking

Ligger godt ann. Husvasken blir tatt tirsdag og onsdag. Gavehandlingen er jeg stort sett ferdig med. Mangler to små gaver, ellers er vi ferdig.

Mathandlingen blir også gjort de to-tre første dagene neste uke.

Har igrunn veldig roen. Og gleeeeder meg stort! [:D]

har 3 gaver igjen(en til broren min M/dame,svigerfar m/kone og til pedleder på avdelingen jeg jobber)men vet hva jeg skal kjøpe.

ellers skal huset tas på søndag,og jobber frem til onsdagen.Skal på harrytur på lørdagen da[:'(]gruer meg,ville ta det i romjulen men sambo mente vi skulle slappe av i rimjulen og ikke slite oss ut

har bare ett par gaver igjen, ellers så er det ryddinga og husvasken som står for tur, skal lage noen kransekake stengre og risboller, så er jeg ferdig.
er fort gjort, so blir nåkk ferdig iløpet av helga. spørst ka tid jeg gidder å lette på rompa[8D]

Ferdig med nesten alle julekortene (sambo har ansvaret for å printe ut de siste), og postet de.
Alle julegavene er handlet, pakket inn og nesten alle er sendt ut (ferdig i helga)[:)]

Så da mangler jeg bare husvask, en liten julehandel (mat) og en julegave (han ble født 3 uker før termin)[:)]

Ferdig med alt av gaver, skal skrive julekort i helgen (de hadde trøbbel på japan foto, så fikk ikke hentet dem før igår), har et par ting til å bake, handle inn en del mat, re ferdig gjesterom og ta siste vasken før julehelgen. I tillegg er det mye annet som skjer, men med en sykmeldt mann kommer vi oss sikkert greit gjennom det [:)]

Har bakt ferdig de fleste kaker, par julegaver igjenn og prøver å holde huset ryddig.
Den stoooore husvasken gidder jeg ike å ta før Onsdag, for her blir det like ille igjenn dagen etter som regel[:D]
Skal få pakket inn alle gaver i helgen.. Å det er nesten 30 av de[&:] har sikkert brukt MINST 10 000 påjulegaver i år[8D] 5000 til bare barna...

Jeg har igjen en liten ting til  mannen til jul,men aner ikke hva jeg skal kjøpe??????

Ellers så har vi baka kakemenner,pepperkaker og aniskringle men mye er spist opp allerede[&:][8D]
Husvasken blir vanlig vask,ikke noe nedvask her p.g.a.formen min..prøve å få til det iløpet av helgen.
Det meste av julematen er kjøpt inn,mangler litt småtteri.
Alle julegavene er levert ut,men må på posten for å hente ut gaver som er sendt til oss.
Ja ellers er vi i rute vil jeg tro?[:)][;)]

Har laget meg en liste jeg, lister er alltid bra[:D] Men er ferdig med alle gavene, skal pakke inn to stk bare. Julekortene er sendt og levert og huset ser noelunde greit ut, så slapper egentlig av.

Så nå gjenstår det å bake to kaker, boller og to slag kjeks. Handle inn resten av maten, vaske grundig alt som ikke blir rotete til torsdag...da tar jeg stue, kjøkken og gang. Hente juletre (tirsdag), levere pakker (søndag) og ellers bare kose oss[:)]

Mangler julegave til min kjære, svigermor og broren min + en liten ting til oldemødrene. Men vet sånn ca hva jeg skal kjøpe, så tenker det går fort og greit når jeg bare kommer meg avgårde på shopping.
Ellers har vi baket pepperkaker og skal bake noen cookies - spiser lite kaker så gidder ikke styre veldig med bakingen.

Badet skal vaskes NED - ordentlig. Men det er litt mannen sin oppgave!! [:D]
Ellers blir det den vanlige, litt mer grunndige vasken av huset.. støv, gulv, bytte på senger osv.
Må handle inn mat, lys, blomster en dag i neste uke (tirs/ons) og kjøpe juletre, det gjør vi sikkert i helgen!

Og OBS OBS til meg og dere: SJEKK JULETRELYSENE FØR PYNTINGS!! Hater å stå der på lillejulaften og så virker ikke alle pærene!!! [;)]

Har med andre ord litt igjen- men stresser ikke! Gavelistene og handlelistene hjelper meg å beholde roen. [:)]

her er det meste klart, iallefall julegaver[;)] har handlelisten for juleuken klar, snøen er kommet[8D] og juletreet skal pyntes i kveld! Men hjemme med skikkelig vondt i magen[:'(]

Veldig i rute! [:)][:)] Vasker hus på onsdag, sambo skal gjøre unna de tre siste gavene til slekta hans på lørdag, og da er det bare å få gavene ut!

Back
Topp