Åssen kles str. bruker du,

Jeg bruker
44 i bukser, eller XL/XXL (kommer litt ann på..
Og 42/44/x-xxl i gensere... :)

Også veier jeg ..... særiøst ..... 90kg,vartfall sist jeg veide meg (og da hadde jeg gått ned 2kg)

også trooor jeg at jeg er 1.70 høy[8D]

ORIGINAL: jegerbomsen

Hvis du skal vite det så bruker jeg 36 eller 38 i bukser, kommer an på merke.. I topper bruker jeg stort sett small. Innimellom xs.

samme her men bruker ikke mindre enn 38 i bukser [:)]

Omtrent samme som deg, Tina[;)]

Er rundt 165cm, veier 62,5 kg og bruker stort sett M i topper og 38 i bukser (ett og annet avvik forekommer)

Bruker stort sett S eller 36, men akkurat nå må jeg ha 38 eller M i bukser. Veier 60 kg pr dags dato, siden jeg la på meg 5 kg i ferien. Har gått ned 2 av dem, og skal ned 3 til sånn at jeg slipper å kjøpe ny garderobe [;)] Er 168 cm høy.

er 162 cm og veier 73 kg. Bruker Medium stort sett, men 40 i bukser nå som jeg har kul på magen :P

er 163 cm høy, aner ikke hvor mye jeg veier for nekter å gå på den før jeg har trent noen uker til : ) bruker 38- 40 i bukser avhengig av merke, som oftest smal i topper, men M i gensere for de er best litt vide : )

Eg bruker 34/36 i bukser og xs/s i topper. Er 160 høg og litt under 50kg sist eg vegde meg[:)]

Bruker 38/40 [:)] Som regel 40 i skjørt og bukser. Er 171 og veier rundt 68, tror jeg.

38/medium.
Er 170 høy og veier 63

Bruker stort sett L eller 40. Og det som er i str mindre er av ren lykke[8D]
Er 164 cm og er 68 kg. Slapp i fisken, så bør få stramma opp litt her og de.r

Jeg bruker 38-40 i bukser, kommer an på merket. Overdeler bruker jeg s eller 36. Er så innsvingt i livet og føler meg litt uharmonisk til tider siden underdelen er større enn overdelen, men men- klager ikke, er stort sett fornøyd :)
er 58 kg for øyeblikket, har viglet mellom 57 og 59 de siste 8 mnd.

Bruker 40/42, vekta er ca 75 og raker 170 vm over bakken[:)]

ORIGINAL: Miss Fat

Jeg bruker telt jeg, type lavvo fra xxl

off eg og, meeeeen prøve å stramme opp nå, ska jo gifte mg neste sommer, og kan ikkje se ud som ein hvalross då

Jeg er 167 cm høy og veier rundt 67-68 kg, bruker M/38 stort sett.
Hender jeg må opp i L i overdeler pga litt mye puppestell[&:][:@]

Er vel ca 168 ellerno høy. Veier 57 kg og bruker 26-27" i jeans og 34-36 i andre bukser. Bruker stortsett S i topper.

ORIGINAL: Mamma 04og09

er sikkert minst eg med 159

Haha, neida [:D]
156 her [8D]

Back
Topp