Åssen juleduker har dere?

Brud2013

Gift med forumet
Jeg må bare ha de her....

Har flere å men gidder ikke å legge ut flere bilder[8D]

Når jeg får lagt på de her, da er det jul!!!!!!
Digger sånne duker, har prøvd med andre, men blir så jeg bytter ut med de her.

Gamle duker da, så har fått tak i de på loppiser, og bruktbutikker!

Men nå vil jeg se deres juleduker!

juleduker???? nei det har vi ikke hørt om. he he he  har prøvd å legge på ett par ganger, men de forsvinner på mystisk vis på gulvet rett etter jeg har lagt de på... hmmmmmm

amanda elsker alt som man kan dra ned fra bordet... så de får ikke ligge lenge her i huset. så vi har dukfri jul i år. he he he

ORIGINAL: tittilotta

juleduker???? nei det har vi ikke hørt om. he he he  har prøvd å legge på ett par ganger, men de forsvinner på mystisk vis på gulvet rett etter jeg har lagt de på... hmmmmmm

amanda elsker alt som man kan dra ned fra bordet... så de får ikke ligge lenge her i huset. så vi har dukfri jul i år. he he he

Hehehe.

Derfor bruker vi bare løpere....[;)]

ORIGINAL: Sharon

Farmor har sydd en del jule, påske, og adventsduker i lappeteknikk
Så har vi kjøpt teflon til spisebord, med løper.
Farmor har også sydd en del løpere vi kan pynte med.

Skulle gjerne vist deg mine, men jeg vet fremdeles ikke hvordan jeg legger inn bilder[&o]

Hvis du går inn her:
http://photobucket.com/

Så lager du deg en profil, også laster du opp bilder.

Når du har gjort det bare kopierer du den direct link adressa og limer den inn på det bilde tegnet når du oppretter en melding her. Den siste på den vektøy linja...

Prøv det du![;)]

jeg har ikke juleløpere og driter i det i år. samboern roter så jævelig hele tiden så hva er vitsen med duk på bordet når det ligger 250 fjernkontroller, head set og ps3 kontroll osv strødd over alt [:-]

*kommer til å kaste alt inn i peisen snart*

[8|][8D]

Back
Topp