Åssen går det med bekkenet?

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Dere som hadde bekkenløsning i sv skapet, hvordan er det med bekkenet nå?

Jeg var avhening av krykker de siste mnd og de trenger jeg ikke lenger men har mye ubehag ennå. Har ikke gått turer ennå annet en en tur til lekeplassen, 4 min å gå. Det var mere nok. Er skikkelig skuffa. Hadde planer om å trille til barnehagen neste uke, men det kan jeg gi opp.

Hvordan er det for deg?

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Slet md bekkenet lenge etter fødsel sist.gikk greit men kunne bli ganske smertefullt til tider.jeg tenkte hele tiden at det går over. Denne gangen fikk jeg tips om kiropraktor innen 3 mnd etter fødsel for å knekke opp litt så det ikke ble låst.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Det har heldigvis kommet seg etter fødsel. Jeg har gått litt turer, og det går fint når jeg går,men stivner litt etter en gåtur. Jeg håper alle plagene er borte snart, så jeg kan komme skikkelig i gang med gåing og trening.

Jeg hadde ikke gangvansker som følger av bekkenlåsning, men jeg kjente at bekkenet låste seg hver gang jeg gikk en litt lenger tur, men det var "fint" igjen dagen etterpå.
Etter en trilletur kjenner jeg at det låser seg igjen på ene siden. Så jeg må nok finne meg en god manuellterapaut :(

Denne gangen har eg en del bekkenvondt etter fødsel. Klarer ikke å gå stort, og heller ikke stå oåpreist lenge om gangen. Har lyst ut å trille tur i sommerværet, men det nyttet ikke.
Eg har spesielt vondt i halebein (om eg sitter for mye), og får strålinger fra sete og nedover i beina.
Ringte fysioterapeuten min i går, og hun ville ikke behandle bekkenet før det var gått 6 uker ette fødsel pga alle hormoner som kunne spille inn på bekkenvondtene :/

Foreløpig er alle bekkenplagene helt forsvunnet. Har gått en ganske lang og bratt tur uten å merke noe :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gutten vår meldte sin ankomst 13/7 ❤ Termin 25/7.

Fikk samme beskjed av min Fysioterapaut;(

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Back
Topp