Åssen er formen jenter?

dite

Forumet er livet
VIP
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Til dere som er gravide da[;)]
Åssen er formen om dagen??
Jeg er så utrolig kvalm[:'(]
 
rart nokk så er den perfekt[:D]med de to forrige svanger skapene begynte jeg og spy fra jeg var litt over 3uker,fram til fødsel[:'(]så håper på bedre tider nå[8D]
 
Har ingen plager enda heldigvis![:D] (Bank i bordet![;)]) Så for meg at jeg kom til å ligge over skåla, hihi[:D]
Eneste jeg har er menslignende smerter, også får jeg stikkninger i nedre del av magen dersom jeg gjør en brå bevegelse med overkroppen, eller reiser meg litt fort, akkurat som det strekker seg..Noen andre som har det sånn?
Kan kjenne meg litt uggen om kvelden, men ikke direkte kvalm. Også har jeg en luktesans som kan kjenne alt for tida! Samboer synes det er plagsomt[:D] hehe
Puppene et kapittel for seg selv, hihi
 
ORIGINAL: LALA84

Har ingen plager enda heldigvis![:D] (Bank i bordet![;)]) Så for meg at jeg kom til å ligge over skåla, hihi[:D]
Eneste jeg har er menslignende smerter, også får jeg stikkninger i nedre del av magen dersom jeg gjør en brå bevegelse med overkroppen, eller reiser meg litt fort, akkurat som det strekker seg..Noen andre som har det sånn?
Kan kjenne meg litt uggen om kvelden, men ikke direkte kvalm. Også har jeg en luktesans som kan kjenne alt for tida! Samboer synes det er plagsomt[:D] hehe
Puppene et kapittel for seg selv, hihi

 
Ja, jeg har også sånne menslignende smerter og stikkinger, spesielt hvis jeg gjør en brå bevegelse f.eks [:)]
 
Ellers så kjenner jeg at puppene er ganske ømme (det blir nok værre tenker jeg [&:])!
 
Det første tegnet jeg hadde på at jeg var gravid var faktisk lukte og smakssansen! DET er tegn jeg ikke har tenkt på før, men som jeg kjente VELDIG godt!!
 
Ellers kommer "kvalme" i sånne tak, men ikke veldig ille enda [:)]
 
Kvalme når jeg er sulten, skikkelig syk kvalme.
Tisse jevnt, og har store smerter i magen på sidene når jeg hoster, reiser meg brått osv..
 
Jeg er svimmel og kvalm til tider. Kjenne også litt stikking i magen av og til, og så er jeg veeeeeeeeeeeldig trøtt! Sove sove sove  Også kjenner jeg alle lukter det går ann å kjenne. Blir kvalm når jeg lukter hvitløk, så ikke så kjekt når typen hadde spist hvitløks dip i går.
 
Back
Topp