Åssen er formen jenter?

indigo85

Elsker forumet
Er det noen som begynner å bli bedre her inne?

Skulle virkelig ønske at formen min ble det, men den gang ei. Slitter fortsatt med kvalme og oppkast og spiser minimalt med mat.

Huff, så fælt! Jeg har fortsatt lite energi og sliter med svimmelhet, men ellers er formen grei. Jeg ønsker deg goood bedring!!!

MittAndre <3 skrev:
Huff, så fælt! Jeg har fortsatt lite energi og sliter med svimmelhet, men ellers er formen grei. Jeg ønsker deg goood bedring!!!

Takk :) Håper virkelig det snur snart. Håper ikke det varer til uke 30 denne gangen for det blir utrolig slitsom med en snart 2 åring flyenes rundt bena på meg.

Jeg har faktisk hatt et par dager uten den veldige kvalmen som jeg har hatt. Så det har jo vært deilig:)

Det går bedre, men jeg er ekstremt svimmel. Liker ikke å gå i butikken om dagen, siden jeg er redd for at det er kø og det er rene marerittet.

Formen er har vært bedre en liten periode nå, kjente at energien og tiltakslysten gradvis kom tilbake. Men etter et noen dager med veldig mye å gjøre på jobb var pluselig kvalmen tilbake og har akkurat blitt vekket etter å ha sovet fra mini la seg kl sju. Samme i går. Så formen er ikke helt på plass. Sist svangerskap ga det seg gradvis rundt uke 18 hos meg, men reagerte også da veldig negativt på stress..
Håper du kommer deg snart og at det ikke varer så lenge som til uke 30! 

Min form er fin:) Sliten, men ellers null å klage på! Håper du snart blir bedre!!! Er slitsomt å gå sånn :(

Back
Topp