Åssen er det egentlig hvis....

x1xhestehov1

Betatt av forumet
vi lykkes på egenhånd etter et mislykket forsøk? Må vi begynne på nytt med ny egenandel på 15000 eller har vi to forsøk til som vi får dekket? Forstår dere hva jeg mener... Litt tungt skrevet kanskje...

Skal ha besøk av min gravide søster i kveld.... Det er ikke gøy! Gjør vondt langt inni sjela. [:(] Jeg vil også være gravid!

Jeg tror du må begynne på nytt, dersom jeg ikke tar feil. Prøver å tenke her, men tror jeg har lest at de 3 forsøkene skal være innen et vist tidspunkt, husker ikke helt. Og dersom du går gravid og så må dyu legge til minst 6 mnd til, man skal ikke amme når man går på medisiner til prøverør, så da kommer jeg til at det tar minst 9 mnd +  6 mnd før du kan staret opp igjen, og ny søkad blir kanskje sendt inn for søsken forsøk, eller det er bare å ringe, tror det kan være litt ulik praksis her, og spørsmålet er om de vil at du skal prøve litt ettersom du greide det på egenhånd første gang, så her er jeg usikker og stiller enda flere spørsmål enn deg.......men nå har jeg tenkt løenger enn det du ville spørre om......

Svaret e; Ja jeg tror du må begynne på en ny egenandel for søskenforsøk. For da har du jo havnet i en ny kategori.

Takk for svar dere søte damer! Kjekt å vite selv om sjangsen for at jeg ikke trenger denne infoen er størst. Men jeg skulle så ønske jeg ble gravid nå før neste runde! Mensen er venta om ca 10 dager, da vil det si at jeg begynner med spray om ca 31 dager. Hvis ikke et lite rompetroll har funnet egget mitt...

Back
Topp