Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Markmusa
Hva med finans? Bilfinans for eksempel? Det er greit nok betalt..... + at det er gode muligheter for å klattre opp i systemet. Det er også en morsom, utfordrende og "enkel" jobb...
ORIGINAL: Krølla82
ORIGINAL: Markmusa
Hva med finans? Bilfinans for eksempel? Det er greit nok betalt..... + at det er gode muligheter for å klattre opp i systemet. Det er også en morsom, utfordrende og "enkel" jobb...
Jeg har søkt økonomi og ledelse til høsten,skal gå deltid om jeg kommer inn. Så det er en slik jobb jeg ønsker meg etterhvert.
ORIGINAL: TheusOgNuska
om du sammenligner det med en renholdsjobb, så er det nok et høyrisiko yrke ja.
men sånn tenker aldri jeg.
selvsagt er det fare for ran, men du blir nok drilla på ransøvelse ganske bra vil jeg tro.
som nevnt nedenfor, så er det bare å "gi" fra seg pengene.
vet det er flere døgnåpne butikker som opplever flere ran ift til verdi.
er uenig med Agrestic1, selv om jeg ikke har erfaring fra verdi.
jeg trives godt som "senter vekter", selv om jeg egentlig ikke har den rollen i dag..
jobber et sted hvor fokuset er at kundene skal være i trygge ømgivelser,
dvs at vi vektlegger at tiggere/rusmisbrukere/alkoholikere/gjenger finner et annet sted å være.
ORIGINAL: Agrestic1
ORIGINAL: TheusOgNuska
om du sammenligner det med en renholdsjobb, så er det nok et høyrisiko yrke ja.
men sånn tenker aldri jeg.
selvsagt er det fare for ran, men du blir nok drilla på ransøvelse ganske bra vil jeg tro.
som nevnt nedenfor, så er det bare å "gi" fra seg pengene.
vet det er flere døgnåpne butikker som opplever flere ran ift til verdi.
er uenig med Agrestic1, selv om jeg ikke har erfaring fra verdi.
jeg trives godt som "senter vekter", selv om jeg egentlig ikke har den rollen i dag..
jobber et sted hvor fokuset er at kundene skal være i trygge ømgivelser,
dvs at vi vektlegger at tiggere/rusmisbrukere/alkoholikere/gjenger finner et annet sted å være.
Nei er jo hver sin smak det. Jeg har erfaring fra begge steder, og syns verdien er myyyye bedre. Ble så lei frekke drittunger og det å jage bort de mindre heldige her i verden. Kontrasten er stor i dag når jeg jobber med disse menneskene som miljøterapeut,sammenlignet med min tid som vekter[:-]
Du må kunne bevege deg kjapt mens du bærer på tunge kofferter, ut og inn av bilen. Og det er det[8D]
Hehe...ja det skal jeg alltid klare. [8D] Jeg er jo ganske sterk.[:D]
Du må kunne bevege deg kjapt mens du bærer på tunge kofferter, ut og inn av bilen. Og det er det[8D]
Hehe...ja det skal jeg alltid klare. [8D] Jeg er jo ganske sterk.[:D]
Sterk som en okse selv så gikk så fint atte[8D] Men et lite tips; ha på skinnhansker når en bærer koffertene, fytti fikk så træler atte, grusomt vondt[X(]