Åssen bleier bruker/brukte ditt/dine barn?

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Fronøyde nå? [8D] eller skal vi ta: Åssen bleier kommer du til å bruke på deg selv om 50 år[:D]

Bruker dere tøy bleier eller "vanlige" bleier?(vet ikke hva de heter..papir bleier[8D])

Føler at tøybleier ikke er så mye brukt jeg da..kjenner ingen som bruker det, men det må vel nesten bli billigere i lengden? Men kanskje mer jobb?[:-]

Vanlige,type Libero..[:)]

ORIGINAL: [K]

[:)]

Det jeg bruker også..men tøybleier ser spennende ut [:D] men det må vel være mye jobb[8|]

Eg bruker ikkje bleier [8D] Men på minibølla bruker vi vanlege papirbler, type libero. 

Jeg bruker ikke bleier, litt for gammel til det da[8|]

Men snuppa mi bruker engangsbleier, pampers[:)]

Libero! all the way!

ORIGINAL: *Joha*

Eg bruker ikkje bleier [8D] Men på minibølla bruker vi vanlege papirbler, type libero. 

sign

Engangsbleier - Libero og Landlord.

Jeg bruker ikke bleier

[8D]
Brukte papir da guttene var små, og kommer til å gjøre det denne gangen også

ORIGINAL: Bdancer

hør med turbodamo, send henne en pm om du lurer på noe med tøybleier. er visst ikke mer jobb med sånne "alt i ett"-bleier eller lommebleier eller hva det nå heter. er akkurat det samme som vanlige bare at de er i tøy og at du vasker de. kaster de i en vaskepose istedenfor bleiebøtte. rispapir inni som du tar ut og kaster bæsjen i do.

Mener å ha sett sånn info tråd om det her inne som tøybleie damene lagde [:)]
Hadde vært spennende å prøve om vi skal ha en til[:D]

Tøybleier, selvfølgelig[:)].

ORIGINAL: Kranglefanten

Jeg bruker ikke bleier, litt for gammel til det da[8|]

Men snuppa mi bruker engangsbleier, pampers[:)]

[;)]

ORIGINAL: Bøllemor

Sjekket priser på de, fant pakke med 12 til litt over 2000,- 12 er sikkert ikke nok men det var one size så de holder jo lenger..men det rispapiret man må ha inni, det koster vel og er noe man må kjøpe inn nå og da?

De var veldig fine..men åssen klarer de holde på alt og gjerne over natta?[:D]

vanlige..
libero og pampers.

Bruker tøy, er masse kult å kjøpe ja...kan ikke si det har blitt så billig her, men har enda tilgode å komme opp i samme pris som engangs vil koste.
Det er ikke nevneverdig mer jobb vil jeg si, de to ekstra maskinene jeg vasker og henger opp i uken gjør meg ikke så mye. Synest tanken på overfyllte søppelspann,ut med søpla, handle bleier eller plutselig være tom en lørdags kveld og stinkene bleiebøtter på badet er mer stressende

ORIGINAL: Rebecca85

ORIGINAL: Bøllemor

Sjekket priser på de, fant pakke med 12 til litt over 2000,- 12 er sikkert ikke nok men det var one size så de holder jo lenger..men det rispapiret man må ha inni, det koster vel og er noe man må kjøpe inn nå og da?

De var veldig fine..men åssen klarer de holde på alt og gjerne over natta?[:D]

Det er ikke problem å "holde på" alt, om natten bruker en gjerne litt større bleier eller flere innlegg i absorberende naturmateriale f.eks bambus
Har ikke hatt en eneste lekkasje eller oppetter ryggen bæsjebleie enda[:)]

Back
Topp