Åssen begynte fødselen?

Hege23

Glad i forumet
Hege går å venter og er bare sååååååååå nysgjerrige på åssen en fødsel starter. Så jeg håper dere som allerede har fått av oss kan fortelle oss andre litt?!?!?!


Er det vannet som går? Eller er det rier? Kan man merke forskjell på rier og falske rier?
Når dro dere til fødeavdelingen?
 
Hei. Spennende tid du går i møte[:)] Mye å glede deg til.
Her startet det med rier. Ringte opp på sykehus da det var 10 min i mellom, måtte ringe tilbake da det var 7 min mellom. det gikk en halv time så var de nede i 5 min, reiste opp. ble undersøkt og sparketest. 6 timer senere satt vi med en nydelig jente i armene.

Alt er så individuellt, du må bare følge magefølelsen. og tro meg du forstår når det er igang. Jeg var redd jeg ikke skulle forstå, men det gjorde jeg[:)]

Masse lykke til!!!

Og du lukk ørene for alle ekstrem fødsels historier du evt måtte høre[:)]
 
det er helt forskjellig fra person til person. med meg kjente jeg en del mens smerter..å plusli begynte det å renne :)altså vannet gikk..men veldi lite..så jeg ringte til sykehuset,å de ba meg komme for å sjekke om det var vannet.det var det:)14 timer etter første mens smerte kom gulle mitt:):) tro meg du merker når noe skjer:)
 
Med meg begynte rier.
Vannet måtte de ta på sykehuset :)
 
Her gikk vannet 23.30 og da var det rett på sykehuset, riene kom 01.30 og jeg kjempet med de i nesten et døgn, så ble det keisersnitt.
 
jeg lå i senge og kjente at jeg fikk mens lignene vondt i magen så tenkte jeg at det va på gang. å det var det..
det kom så hyppig som 10 min mellom rom så da reiste vi på sykehuset..
 
Back
Topp