Åsen går det med dere høygravide

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
I sommer varmen? Syns litt synd på dere nå!

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

D e helt forferdelig! :P
E takknemlig for kver dag d e overskyet og vind ute! :P

Vente ei tulle 20 juli <3

Huff jeg syns det er helt grusomt! Er veldig lite ute de dagene det er varmt, veldig synd egentlig men jeg orker det ikke. :p

Termin 16 Juli

Synes det er varmt...
Orker ikke sitte ute, koker over inne.
Og mat frister absolutt ikke... :confused:
Kan man leve på is den siste tiden? :p

Dere skulle vært her nord! 10 deilige og svale grader ute... Ingen fare for at vi får bruk for sommerklær til babyen.

Her nede er det vel rundt 25 grader i skyggen, men jeg har HELDIGVIS ikke så store problemer med det, har ikke hovnet opp eller noe! Men gruer meg litt til å føde i denne varmen bare, husker å mye jeg klagde på hvor varm jeg var da jeg fødte førstemann 10 november...

Termin 24 juli. Ei lita jente i magen

Håper på å føde i helga, så slipper jeg å gå høygravid i varmen som kommer til uka :p men mye å håpe på det ja ;) har vert ok siste par ukene, men med en gang temp er over 20 gradr kommer vannet i kroppen.. Blæh.. Og varme nå er generelt ekkelt :p

Vi har ikke hatt noe særlig til finvær.. men sola dukka opp i går, og er her jammen med i dag også ;) går fint, men merker at jeg er sliten i kroppen da.. :-P

Her har det vært regn hver dag siden jeg var ferdig på jobb. Temperaturen ligger rundt 10-15 grader, så jeg ønsker meg litt bedre vær - dette er jo ikke sommer!

Er ikke noe sommervarme her jeg bor for tiden, så akkurat det går helt fint :P

Hehe. Glad jeg bor i nord nå, ikke så veldig plaget med varme for tiden ;) Er ca 10 grader og grått med regn. Så jeg trives godt ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Dere skulle vært her nord! 10 deilige og svale grader ute... Ingen fare for at vi får bruk for sommerklær til babyen.
He He her har vi 25,5 grader på verandaen og kl er 22:08!!!!

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Back
Topp