Årrrr

solsnuppa

Glad i forumet
Å jeg som hadde en liten, eller STOR plan i hode mitt om å føde i neste uke.
Men las nettopp at KUN 5% føder i uke 38.. Gjore det med snuppe nr 2, hele 9 dager før tiden kom hun, hadde bruk en del kjerringråd å det funka. Perfekt!

Med snuppe nr 1 gikk jeg 6 dager over termin å det var bare helt pyton..

Er sååååååå sliten å lei nå....
Skal til JM i morgen for å se om hode er festa seg, Å dersom det er de skal jeg gjøre akuratt det samme som sist (kjerringråd) når jeg er godt inni uke 38.

Hvilke kjerringråd brukte du? Kommer sikkert til å ta en kjerringrådrunde selv når det nærmer seg mer. 

Jeg tok et par ts med kanel, og satte klyks. Fikk rier ganske for etter det. 
Så vasket jeg litt. Husker at riene avtok litt på ettermiddagen så jeg tok et par ts til med kanel og gikk en tur. Da løsna slimproppen og riene begynte igjen..  
Ble innlakt på føden på natta og et døgn etter det var snuppa ute. så jeg går for samme metode igjen 

Liker denne tråden ;) Jeg er i uke 28 på mandag. Jeg går å tenker på fødsel hele tiden. Sist var jeg ikke så opptatt med å få henne ut fortest mulig, for da tenkte jeg at hun kommer når hun er klar. Men da var situasjonen hjemme helt anderledes. Nå har vi ei lita fra før, som jeg sliter med å få i bhg for alt er så veldig tungt og vondt. Nå lurer jeg på når jeg kan begynne med kjerringråd tidligst mulig :P
Jeg tørr ikke gjøre noe helt enda. Men siden jeg har hatt mye rart vondt i underlivet, skal JM sjekke meg på mandag. Hvis jeg har noe åpning, kan hun strippe meg da? Det er kanskje litt tidlig? Det var det som satte fødselen i gang sist :) Har store forventninger om at det funker denne gang også ;)
Tenk  om jeg går over tiden denne gang! Den tanken har mesten ikke slått meg :P Jeg fødte 4 dager før termin sist, og har store forventninger om at det skal skje minst 4 dager før denne gang også. Galskap egentlig, for vi har jammen ikke mye vi skulle ha sakt....

Flere som er slitne ja :) Har ikke sovet skikkelig på mnder.. Vet jo at det ikke blir så mye søvn da barnet kommer heller, men slipper hvertfall disse smertene.. Snart tid for å hilse på  småbarna nå, og alle hjerter gleder seg :D

Lovlybaby skrev:
Liker denne tråden ;) Jeg er i uke 28 på mandag. Jeg går å tenker på fødsel hele tiden. Sist var jeg ikke så opptatt med å få henne ut fortest mulig, for da tenkte jeg at hun kommer når hun er klar. Men da var situasjonen hjemme helt anderledes. Nå har vi ei lita fra før, som jeg sliter med å få i bhg for alt er så veldig tungt og vondt. Nå lurer jeg på når jeg kan begynne med kjerringråd tidligst mulig :P
Jeg tørr ikke gjøre noe helt enda. Men siden jeg har hatt mye rart vondt i underlivet, skal JM sjekke meg på mandag. Hvis jeg har noe åpning, kan hun strippe meg da? Det er kanskje litt tidlig? Det var det som satte fødselen i gang sist :) Har store forventninger om at det funker denne gang også ;)
Tenk  om jeg går over tiden denne gang! Den tanken har mesten ikke slått meg :P Jeg fødte 4 dager før termin sist, og har store forventninger om at det skal skje minst 4 dager før denne gang også. Galskap egentlig, for vi har jammen ikke mye vi skulle ha sakt....

Jeg kjenner meg igjen i mye her.. Jeg tørr ikke begynne før jeg er godt inn i uke 38 med kjerringråd. Men har jeg forstått det riktig, fungerer de bare dersom du er moden, ellers blir det bare maserier uta det, å de er ikke så behagelige.. Så er nok litt lurt å drøye det litt ihvertfall...Tenker at uke 28 er litt tidlig å bli strippet ;-)(Skjønte at du mente uke 38). Vet ikke når tid JM begynner å strippe. Kommer vel ann på hvor nærme termin du er og om der er noe åpning. Sikkert forskjellig fra JM til JM. Ååå håper du har litt åpning på mandag
Jeg får nesten panikk av tanken på å gå over tiden. Forventer også at kjerringrådene fungerer like bra som sist, å at fødselen kommer i gang godt før termin.
Ja enig, galskap, Men nå er jeg så sliten å  lei at det er love å prøve å drømme

Jorlin86 skrev:
Flere som er slitne ja :) Har ikke sovet skikkelig på mnder.. Vet jo at det ikke blir så mye søvn da barnet kommer heller, men slipper hvertfall disse smertene.. Snart tid for å hilse på  småbarna nå, og alle hjerter gleder seg :D

Kan ikke annet enn å si meg enig her... Føler jeg tisser mer enn jeg sover fortiden..
Godt å få barnet ut å få tilbake kroppen. 

Ja jeg gleder meg så innmari til å hilse på han eller henne, så det hjelper ikke på tållmodigheten min..
JA nå nærmer det seg å vi GLEDER ossemoticon .
Vi for holde hverandre med selskap, så tiden går fortere

hehe :) kjenner meg ikkje igjen denne gangen :)
sist gikk eg 12 dager over tida og holdt på å bli gal!!
no er eg snart i uke 37 og håper snuppeluren holder seg der til det vertfall nermer seg godt termin :)
er liksom ikkje klar denne gangen. synes svangerskapet har gått så sabla fort! og har så masse igjen å gjøre, men ingen energi å gjøre det med..

Klesklypa skrev:
hehe :) kjenner meg ikkje igjen denne gangen :)
sist gikk eg 12 dager over tida og holdt på å bli gal!!
no er eg snart i uke 37 og håper snuppeluren holder seg der til det vertfall nermer seg godt termin :)
er liksom ikkje klar denne gangen. synes svangerskapet har gått så sabla fort! og har så masse igjen å gjøre, men ingen energi å gjøre det med..

Eg har det likt! Er ikkje lenger enn 35 veker, men byrjar å kjenna tyngda og bli stor og utolmodig - samstundes er eg slett ikkje klar! Og har ikkje energi til å ordna det før eg går ut i permisjon, og det er jo to veker til, så ho får ikkje komma for tidlig! :)

Back
Topp