Årrrhh...forbanna

*p!nk smile*

Forumet er livet
Kjøpte noe musikk på platekompaniet..lastet de ned som zip filer..åpnet og hørte på en sang så trykket jeg på krysset..nå finner jeg ikke sangene igjen[8|][8|]????

Har søkt på sangene men nada...

HJELP[:D]

kaller du det å være forbanna?

Lurer på hvordan du er når du er forbanna påordentlig.. hvis du er det når for dette..[8|][8D]

ORIGINAL: *Idapjus*

kaller du det å være forbanna?

Lurer på hvordan du er når du er forbanna påordentlig.. hvis du er det når for dette..[8|][8D]

Spar deg...[:D]

Se på min maskin og nedlastede filer/dokumenter...? Kan hende de ligger der kansje... Har egentlig nada peil på sånn men hender filer jeg
Laster ned legger seg i den mappen :)

ORIGINAL: _gjotterii_

Se på min maskin og nedlastede filer/dokumenter...? Kan hende de ligger der kansje... Har egentlig nada peil på sånn men hender filer jeg
Laster ned legger seg i den mappen :)

Har sett der..hmm merkelige greier[:)]

Hm, når du laster ned ting pleier det jo å stå hvor det blir lagt henne da. Men vet ikke om det er sånn når du laster ned som zip filer. Har du et sånn zip program?

Hei, spurte typen min som er "data-mann" og her er hans forslag:

Avhengig av hvordan du har lastet ned filene, så vil jeg nok tro at de er lagret
enten i Mine Dokumenter, eller i Nedlastinger eller direkte på Skrivebordet.
Det som kansje også er skjedd er at du har lastet de ned som .zip filer,
og at de dermed er lagret som .zip filer. f.eks. Coolmuzic.zip og altså ikke som Nøtteliten.mp3
så hvis du søker etter filene som mp3 filer finner du de nok ikke da.
Zip-filer må "pakkes ut" først før du kan lagre de som de egentlige filene de er (mp3 f.eks)
Har du ikke gjort det når du lastet ned filene, så ligger de nok en eller annen plass som .zip filer.

Du får søke etter alle zip filer du har i de mappene jeg nevnte først og se hva du finner.
Er de ikke der må du utvide søket til kansje å gjelde hele harddisken.

Good luck [:)]

ORIGINAL: Sofie.

Hei, spurte typen min som er "data-mann" og her er hans forslag:

Avhengig av hvordan du har lastet ned filene, så vil jeg nok tro at de er lagret
enten i Mine Dokumenter, eller i Nedlastinger eller direkte på Skrivebordet.
Det som kansje også er skjedd er at du har lastet de ned som .zip filer,
og at de dermed er lagret som .zip filer. f.eks. Coolmuzic.zip og altså ikke som Nøtteliten.mp3
så hvis du søker etter filene som mp3 filer finner du de nok ikke da.
Zip-filer må "pakkes ut" først før du kan lagre de som de egentlige filene de er (mp3 f.eks)
Har du ikke gjort det når du lastet ned filene, så ligger de nok en eller annen plass som .zip filer.

Du får søke etter alle zip filer du har i de mappene jeg nevnte først og se hva du finner.
Er de ikke der må du utvide søket til kansje å gjelde hele harddisken.

Good luck [:)]

Takk...lasta de bare ned på nytt å laga ei ny mappe...nå fant jeg dem[:D]

Back
Topp