ÅRRE HEITE!!!!!!! Det er jo....

*Sookie*

Elsker forumet
MGP delfinale i dag!!![:D][:D]

Det har jo jeg IKKE fått med meg..
Da var lørdagskvelden reddet for min del[8D][:D]

JAAAAAAAAAAAAA! i know!! Gleda meg kjempelenge. Siden i mai faktisk[:D]
Elsker MGP og ESC jeg[:)]

Men dog ikke mye å skryte av idag. Eneste Helene Bøksle som er verdt en finaleplass.

ORIGINAL: *Nothernstar*

JAAAAAAAAAAAAA! i know!! Gleda meg kjempelenge. Siden i mai faktisk[:D]
Elsker MGP og ESC jeg[:)]

Men dog ikke mye å skryte av idag. Eneste Helene Bøksle som er verdt en finaleplass.
Neeeei, ikke si slikt da! Men vet du om han * husker ikke hva han heter, men vet han hadde en sang som hette "give it too me" i fjor, å har vært med mange ganger* er med i år?[:D]

Alexander Stensrud mener du? Han er ikke med i år nei. Han ga vel opp etter 2 års feiling.

Men joda, det er verdt å se på, er bare ikke MIN type musikk denne delfinalen. Kanskje DU liker noen av sangene [:)] Er verdt å se bare for å se Helene Bøksle's sceneshow, DET tror jeg blir kveldens høydepunkt.

Alexander Stensrud mener du? Han er ikke med i år nei. Han ga vel opp etter 2 års feiling.

Men joda, det er verdt å se på, er bare ikke MIN type musikk denne delfinalen. Kanskje DU liker noen av sangene [:)] Er verdt å se bare for å se Helene Bøksle's sceneshow, DET tror jeg blir kveldens høydepunkt.
ja, var han jeg tenkte på.. Kjedligt at han ikke er med da.....

Se på, skal jeg uansett! Elsker mgp[:D]

ORIGINAL: *Sookie*

ja, var han jeg tenkte på.. Kjedligt at han ikke er med da.....

Se på, skal jeg uansett! Elsker mgp[:D]

Så moro da. Da er vi 2 [:D]

Ha en fin MGP-kveld [:D]

Back
Topp