Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Nothernstar*Neeeei, ikke si slikt da! Men vet du om han * husker ikke hva han heter, men vet han hadde en sang som hette "give it too me" i fjor, å har vært med mange ganger* er med i år?[:D]
JAAAAAAAAAAAAA! i know!! Gleda meg kjempelenge. Siden i mai faktisk[:D]
Elsker MGP og ESC jeg[:)]
Men dog ikke mye å skryte av idag. Eneste Helene Bøksle som er verdt en finaleplass.
ORIGINAL: *Nothernstar*ja, var han jeg tenkte på.. Kjedligt at han ikke er med da.....
Alexander Stensrud mener du? Han er ikke med i år nei. Han ga vel opp etter 2 års feiling.
Men joda, det er verdt å se på, er bare ikke MIN type musikk denne delfinalen. Kanskje DU liker noen av sangene [:)] Er verdt å se bare for å se Helene Bøksle's sceneshow, DET tror jeg blir kveldens høydepunkt.
ORIGINAL: *Sookie*
ORIGINAL: *Nothernstar*ja, var han jeg tenkte på.. Kjedligt at han ikke er med da.....
Alexander Stensrud mener du? Han er ikke med i år nei. Han ga vel opp etter 2 års feiling.
Men joda, det er verdt å se på, er bare ikke MIN type musikk denne delfinalen. Kanskje DU liker noen av sangene [:)] Er verdt å se bare for å se Helene Bøksle's sceneshow, DET tror jeg blir kveldens høydepunkt.
Se på, skal jeg uansett! Elsker mgp[:D]