Årh..

evlak

Forelsket i forumet
Ikke noe kjekt å stå opp idag. Jeg blør en del og har vondt i magen. Imorgen er testdagen... er det noe håp?! Jeg fikk jo satt inn to egg, tok en test på morgenurinen idag siden jeg blødde, den var negativ.. :( Men jeg regner jo med at de sier jeg ikke skal teste før imorgen fordi at det kan slå ut feil..

Jeg som har bursdag og alt idag.. :( Burde få slippe å blø iallfall! Gleder meg til imorgen, uansett om den blir positiv eller negativ.. bare fordi da slipper jeg å gruble slik jeg gjør idag..

Noen andre som har blødd sånn før testdag, men testa positivt?

For det første: Gratulerer med dagen ikalve! [:D]

For det andre: Det var veldig trist at du har begynt å blø i dag [:(] Det lover jo ikke godt hvis man skal tenke sånn, men allikevel så håper jeg det er helt andre grunner til at du blør.. hvis det går ann.. Uff, ikke noe kjekt å lese dette. [:(] Hadde jeg vært deg så hadde jeg nok forberedt meg på at det ikke gikk helt som forventet [:(]

Sender deg en klem, og håper jeg tar feil!

ORIGINAL: Lille Mille

For det første: Gratulerer med dagen ikalve! [:D]

For det andre: Det var veldig trist at du har begynt å blø i dag [:(] Det lover jo ikke godt hvis man skal tenke sånn, men allikevel så håper jeg det er helt andre grunner til at du blør.. hvis det går ann.. Uff, ikke noe kjekt å lese dette. [:(] Hadde jeg vært deg så hadde jeg nok forberedt meg på at det ikke gikk helt som forventet [:(]

Sender deg en klem, og håper jeg tar feil!

sender over en klem jeg også

Jeg tror nok også at løpet er kjørt.. i og med den negative testen..

Men samtidig så vet jeg at egge/eggene festa seg sist mandag.. så jeg håper jo egentlig at kroppen er litt treg med å sette igang hcg-produksjonen og at det bare er det ene egget som faller ifra idag.. men men.. finner fort ut om blødningen fortsetter og testen blir negativ imorgen også..

Takk for klemmer :) og gratulasjoner!

ORIGINAL: Nesing

Først og fremst gratulerer med dagen! Ville nok forberedt meg på at dette forsøket ikke ender slik du ønsker. Det er nok dessverre det mest sannsynlige. Likevel, undre har skjedd tidligere selvsagt.... Negativ test i dag er vel kanskje ikke det beste tegnet sammen med blødninger. Vet liksom ikke helt hva jeg skal si, for vil ikke virke negativ heller. Realistisk er det jo best å være, så innstill deg på det verste. Ta godt vare på deg selv! 

sign.

Gratulerer med dagen, og så sender jeg noen trøsteklemmer for negativ test.

Nå ble jeg nysgjerrig, hvordan vet du at egget/ne festet seg akkurat på mandag??

jeg vet jo ikke 100%. men jeg lå urolig hele natta, og på morgenkvisten stakk det litt i magen, å når jeg stod opp å skulle ta crinonen, så var det ørlite friskt blod.. så jeg har bare tenkt at egget/eggene festa seg da..

Håper det stemmer slik du tror at ett av eggene festa seg forrige mandag, og at du får positiv test etterhvert! Med blødning og negativ test i dag, må man dessverre forberede seg på det andre også, men det er fortsatt lov å håpe! [:)]

GRATULERER masse med dagen!!! Prøv å kos deg i kveld!

Gratulerer så mye med dagen!

Jeg har dessverre ingen erfaringer å dele med deg, men håper at det kun er det ene egget som er på vei ut...
[;)]

. sender deg en trøste klem ikke noe greit med blødning[:(][:(]

ORIGINAL: Tøysa

Håper det stemmer slik du tror at ett av eggene festa seg forrige mandag, og at du får positiv test etterhvert! Med blødning og negativ test i dag, må man dessverre forberede seg på det andre også, men det er fortsatt lov å håpe! [:)]

GRATULERER masse med dagen!!! Prøv å kos deg i kveld!

Back
Topp