Årh..

Drømmeren

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Maiblomstene 2020
Er så trøtt , men får jeg sove? neida..
Lå der bare med intens halsbrann , svetta og broren til sambo er i rommet over oss og bråker[:@]
Så da sto jeg opp igjen...
Men what to do? [8|]

Jeg har heller ikke fått sovet de to siste dagene hvertfall :) Men da er det jo alltid fint og sitte litt på dataen og skravle [:D]
Jeg er hvertfall våken, så jeg kan holde deg med selvskap [:)]

hehe godt det ikke bare er meg som er våken da i det minste[:)]
Kjekt med litt selskap..
Men hvorfor får ikke du sove da?

hehe ikke sant ^^ Er ikke dumt det

Nei har jo ikke vært så bra, så har ligget og vridd meg, plutselig vært varm så kald og ja bare ikke fått sovet.. [8D]
 Skal ikke alltid være greit.. hehe.. så hva driver du med nå da? =)

Hehe nei skal ikke være lett altså..
Nei nå sitter jeg og spiser skive og drikker kakao[:-]
Du da?

nam nam :) Jeg sitter nå her og hører på musikk, er på BV og facebook.. og msn da selvfølgelig :)
Skulle vel kanskje lagt meg snart.. men orker ikke å prøve helt enda.. bare sløsing av tid, for kommer ikke til å få sove uansett [8D]

Hehe det var det da[8D]
Jeg sitter faktisk også på bv , facebook og msn.. bare jeg skal innom tribalwars også[8D]

Hva er det for noe da? Noe spennende? [:D] hehe.. jeg har faktisk vært innpå 123spill og spilt super mario i det siste... bare for og ha noe og gjøre på =P

hehe nei.. tribalwars er ett gutte spill[8D]
Men på det området kan jeg være litt gutte av meg..
Det er ett spill der vi skal lage en by , produsere krigere , adelsmenn  , krige mot andre byer , og stjele andre byer osv..
Vi har stammer der di i stammene støtter hverandre..
Litt innvikla for di som ikke kan med det..
jeg ble litt hekta en stund kan du si[8D]

ahaa.. nei tror ikke det spillet er noe for meg [8D] men når du skrev det er et spill dr vi kan lage en by osv, fikk du meg til å tenke på the sims.. DET må jeg spille en gang snart, det er lenge siden.. heheh.. Må jo være litt barnslig av og til.. [;)]

_Hehe ja sims er koslig det[:)]
Pleier også å spille litt på facebook da.. mye gøy der å synes jeg[:)]

ja sims er kult det :) men jeg blir som oftest avhengig så slutter jeg å spille det på en god stund for jeg blir så lei [8D]
Ja på facebook er det faktisk en del kule spill.. pleide og spille poker dr før.. [:D]

hehe jeg gikk å la meg tidlig pga halsbrann jeg da.. ble så kvalm så gikk heller å la meg [8D]

Uff, sliter med å sove selv om dagen jeg! Syntes det er litt tidlig å ikke få sove, håper det ikke fortsetter sånn til lillegutt kommer [8D] 

ORIGINAL: **tvilling85**

hehe jeg gikk å la meg tidlig pga halsbrann jeg da.. ble så kvalm så gikk heller å la meg [8D]

pleier å klare å legge meg med halsbrann.. men i natt brant det sånn i brystet at det var helt uutholdelig[:'(]

pleier å klare å legge meg med halsbrann.. men i natt brant det sånn i brystet at det var helt uutholdelig[:'(]

jeg lå i sengen i en og en halv time for og prøve å sove, men da fikk jeg nok.. da måtte jeg ha halsbrenn tabelett. måtte til og med ta 2 for det var så gale. og jeg pleier bare og ta en. huff.. halsbrann er ikke noe gøy i det hele tatt [:'(]

ORIGINAL: LiseMaria

jeg lå i sengen i en og en halv time for og prøve å sove, men da fikk jeg nok.. da måtte jeg ha halsbrenn tabelett. måtte til og med ta 2 for det var så gale. og jeg pleier bare og ta en. huff.. halsbrann er ikke noe gøy i det hele tatt [:'(]

Nei huff det er pyton[:'(]

Off..
Det hørtes ikje mye godt ud [:'(]
Håba du får sova bedre i nått [:)][:)]

ORIGINAL: Drømmeren

ORIGINAL: **tvilling85**

Æsj vemmelig da.. jeg orka ikke stå opp jeg.. eller hadde ikke lyst.. sambo jobber nattan nå og hater å sitte oppe alene [&:]

Back
Topp