Årh!!

rodstilk

Forumet er livet
VIP
Saga har feber og kaster opp. Hvem har eksamen i morgen? Jo, jeg. [:@]

Life just love me!

ORIGINAL: thejohan

Dere må da være innehavere av 1.plassen i antall spysyker etter de var født!
Jeg hadde dævva...

Amanda har aldri (BANK I BORDET!!!!!!) hatt omgangssyken! Aldri kasta opp (foruten bilkjøring) og aldri hatt diaré! (BANK I BORDET!!!)

God bedring til lille Saga og lykke til med lesing og eksamen! [:)][:)]

Det tror jeg også! [:'(] Tredje runden side barnehagestart nå. ANGST!!

Wow, lucky bastards! Får håpe det holder seg sånn! [:)] Å tørke spy og rennabæsj i halvsøvne er ikke å anbefale! [X(]

Tusen takk! ..får bare håpe det ordner seg med barnevakt i morgen, ellers får jeg ikke dratt! [&o]

åå nei! Huff det finnes ikke noe værre en omgangssjuken[:'(]! Stakkars tulla[&o]!
Krysser fingrene for at du får barnevakt i morgen!! Hvis ikke få du sende hun hit [8D]

Lykke til!!! og god bedring til Saga! [:)]

ORIGINAL: MamsntilLucasOgLinus

åå nei! Huff det finnes ikke noe værre en omgangssjuken[:'(]! Stakkars tulla[&o]!
Krysser fingrene for at du får barnevakt i morgen!! Hvis ikke få du sende hun hit [8D]

Lykke til!!! og god bedring til Saga! [:)]

Ja, gjerne det! Hvor bor du? Bagen er pakket! [8D]

Tusen takk! Hihi!

Uff da....er ikke det typisk!![:'(]
Masse god bedring til lille snuppa di!
Håper det ordner seg med barnevakt og eksamen! Lykke til!![:)]

ORIGINAL: susso

Oh, no!
Huff, det er noe dritt(bokstavelig talt)[:'(][&o]. Har bare spydd noen få ganger andrea, og HELDIGVIS var det på mine jobbevakter, og Bent var hjemme med henne[8D]

God bedring til snuppa di, og lykke til med eksamen! Håper det går bra[:D][:D][:D]

Mhm! [:'(] Roy skal ha samme eksamen som meg i morgen, og han må stå på den for å ikke miste støtten sin fra Lånekassen - så jeg må ofre. Men jeg har fått ordnet barnevakt til i morgen, nå mangler det bare å få ungene i seng i kveld så jeg får lest litt. Koffeiiiin, I say!

åh, det er så typisk!!
Har har vi også gått runde på runde med spysyken siden august i fjor.. Har aldri skifta så ofte på sengene, hehehe!

Jeg mistet 2 eksamner i fjor da vi alle fikk Noro-virus og jeg hadde eksamen 2 pågølgende dager.. Det var jævlig gøy.. så får jo bare krysse fingrene for at du ikke blir smitta de neste 24 timene!

God bedring til lillesnuppa!
[:)]

ORIGINAL: *Smula*

åh, det er så typisk!!
Har har vi også gått runde på runde med spysyken siden august i fjor.. Har aldri skifta så ofte på sengene, hehehe!

Jeg mistet 2 eksamner i fjor da vi alle fikk Noro-virus og jeg hadde eksamen 2 pågølgende dager.. Det var jævlig gøy.. så får jo bare krysse fingrene for at du ikke blir smitta de neste 24 timene!

God bedring til lillesnuppa!
[:)]

Nei, sant! Det er virkelig noe skit, altså! Det verste som er!! [:'(]

Huff, så kjipt at du mistet eksamenene! Jeg døøør litt på meg om jeg blir syk også. [&o]

Uff, stakkars Saga. Dere har vært utrolig mye plaget med omganssyke i det siste. Masse god bedring. Håper du får lest noe til eksamen. Masse lykke til!

ORIGINAL: Sidney

Stakkars deg snuppa![&o]
Du er min helt - student og TO små (nyyyyydelige) jenter!
Håper du får lest masse i kveld, at Saga blir frisk og at eksamen går strålende!![:D]

Lykke til![:)]

Aaaw! Der fikk jeg med ett litt mer motivasjon! [:D]

ORIGINAL: AnetteN

Uff, stakkars Saga. Dere har vært utrolig mye plaget med omganssyke i det siste. Masse god bedring. Håper du får lest noe til eksamen. Masse lykke til!

Ja, om det går slipper vi aldri unna! Hadde jo omgangssyke annenhver uke i vår, omtrent. [>:]

Tusen takk!

Sånn liksom på toppen av det hele...[8|][:'(]
 Men... WE LOVE YOU!!![:D][:D]

ORIGINAL: lovibem

Sånn liksom på toppen av det hele...[8|][:'(]
Men... WE LOVE YOU!!![:D][:D]

*mwaaaah* <3

Gikk det bra?
[:D][:D][:D]

Jeg har eksamen på onsdag - og jadda.. idag våknet småen og jeg full i forkjølelse.. Det er så typisk asså[:'(]

ORIGINAL: *Smula*

Gikk det bra?
[:D][:D][:D]

Jeg har eksamen på onsdag - og jadda.. idag våknet småen og jeg full i forkjølelse.. Det er så typisk asså[:'(]

Njah. Bra og bra. [X(] Jeg tror jeg står, men ikke noe mer enn det. [8D]

Affh ja, kjempetypisk! Pøbelunger er de, hele gjengen!! [8D]

Hva hadde du eksamen i?
satser på at det går bedre enn du tror[:D][:D]

Tror de timer inn den sykdommen sin asså[8D]

Back
Topp