Årgang 68

x1xantonie

Andre møte med forumet
Er det noen "voksne" flerbarnsmødre på disse kanter? Jeg blir selv 37 og har 3 jenter på 17, 13 og en på 7 1/2 mnd. Det er fantastiskt å bli mamma igjen og jeg synes det er godt å ha den erfaringen og tryggheten til å følge opp gullungen! [:)][:)]

hm, er jo voksen 73-modell! Flergangsfødende er jeg også, venter min tredje i januar. Har en gutt på 4 og en jente på 3. Har bodd i Vestfold tidligere, men rømte nordover igjen.[;)]

Jeg har selv bodd nordpå og savner klimaet så enormt ikke minst vinteren!! Sommeren er vel bra her. Har bodd i Vestfold i 18 år og har nok grodd fast her.
Lykke til med svangerskapet og fødselen!![:)]

Herlig!! Mine tre er også jenter så kanskje fjerdemann blir en gutt!![:)][:)][:)]
Etter to svangerskap med svangerskapsforgiftning, råder min lege til å ikke ta noen sjanser. Jeg er en lykkelig mor til jentene og storkoser meg med dem. Elsker å ha permisjon fra jobbet og bare nyte livet her hjemme!! Jentene synes det er så godt å ha mamma hjemme [:)][:)]

Vestfoldklimaet ble litt for kjedelig for meg. Og så er det jo så flatt, savnet fjellene jeg. Men våren i Vestfold er jo bare helt fantastisk!!! Tidlig kommer den også!

Sier meg enig at våren er fantastisk! Har heldigvis svigerfar som har hytte i fjellet så når høsten kommer så bare må jeg en tur til fjellet. Lange gåturer til vidda er etterlengtet når fargene på trærne er som flottest!!
Får håpe at det blir snø til vinteren!! Elsker nemlig å måke snø...Tør vel ikke å si det så høyt her....mange her som hater snø og eier ingen glede å se snødekt landskap på det flotteste!
[:)][:)]

Permisjonstia mi går ut i februar men har søkt omsorgsperm. frem til feb. 07.
Jeg har denne gangen muligheten til å være hjemme noe lenger og det føles riktig. Vil nyte livet her hjemme noe lenger og jobben får komme siden. [:)]

Back
Topp