Årets test av vintersko til barna

2 små og en huleboer

Forumet er livet
http://www.klikk.no/foreldre/smabarn/article504623.ece

Men de har ikke testet dem vi kjøpte, så jeg vet ikke hvordan de ligger ann på skalaen... Jaja, så er de i en litt mindre størrelse enn de de har testet også da.

Og, jeg VISSTE at testen var underveis, men den kom for sent, jeg hadde allerde kjøpt både dress og sko når testen endelig kom... Sånn er nå jeg. (siden testen allerede nok var gjennomført, og sto omtalt "kommer i neste nummer" i FORRIGE F&B, så visste jeg at jeg kunne vente på den, men han trengte nye klær og sko, så...)

Men sikkert kjekt lesestoff for dem med barn som trenger nye sko til vinteren da :)

Hehe, var akkurat på vei for å lage samme tråden[8D]

Jeg hadde tenkte å handel ecco - men typen jeg ønsket var det ikke stor nok størrelse i, så da handlet vi Geox sine - men hverken de eller Skogstad-dressen vi har kjøpt er testet i noen av de testene der...

ORIGINAL: Elimor

Jeg hadde tenkte å handel ecco - men typen jeg ønsket var det ikke stor nok størrelse i, så da handlet vi Geox sine - men hverken de eller Skogstad-dressen vi har kjøpt er testet i noen av de testene der...

Nei, småkjedleig det, jeg skjønner jo  at de ikke kan teste alt, men... vi kjøpte superfit-sko på barnas hus til ettåringen. Har lest mye bra om dem. Men testet ble de ikke. (også har han skostr 20 da...)

ORIGINAL: hildemor_84

Syns det er merkelig at coop plutselig er testens taper når de vant i 07 eller hva det var[8|] gå fra å vinne til å være testens taper liksom..

De tester vel etter ulike kriterier hver gang, men jeg er enig med deg... Også er det litt dumt at de ikke tar med vanlige merker som veldig mange kjøper!!

øh.. i fjor vant coopstøvlen - i år taper den..?

Får gå på obs og høre om de har noen av fjorårets modeller inne da [:-]

ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: Dollface

øh.. i fjor vant coopstøvlen - i år taper den..?

Får gå på obs og høre om de har noen av fjorårets modeller inne da [:-]

Nei coop støvlene tapte ifjor og.
De vant året før, 2007.

På Obs i sandefjord solgte de ut fjoråretsmodell tidligere i september, men det var kun store str.

åhjaaa.. hmm

jeg kjøper ikke støvler til 1000 kroner altså.. [:-]

Syns den testen blir litt dum jeg. Gutten min bruker 25-26 i sko så da kan jeg ikke gå ut fra testen. Også har feks viking mange flere typer vintersko enn discovery gtx... Hvorfor kunne de ikke testet noen som var billigere istede for å skrive at den er dyrest i testen?

Back
Topp