Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi har også planer om å dra til Legoland i sommer. Vi skal dra med et vennepar som har to gutter på 3 og 4 år. Jeg tenker at vi kanskje trenger 2 dager, det er jo en stor park og masse å se og oppleve. Da er det godt å kunne ta seg god tid og ikke "stresse" seg gjennom severdighetene.
Vet ikke noe om stedet dere skal bo på men campinghytte er jo helt greit det. Jeg syns det er veldig koselig ihvertfall. [:D]
Vi skal leie hus i en uke så tenkte vi skulle få med oss noen andre parker også i slengen.
Det er deilig å være norsk i Danmark!! [:D][:D][;)]
Å så morsomt [:)] Husker så godt vi var der da jeg var liten. Det kommer til å bli gøy [:D]
Gleder meg til vi skal ditt [:)] Men det blir ikke i år [:)]
Vi har ikke planlagt noe ferie i sommer enda vi tar det litt på sparken tror jeg. Vi reiser til USA i slutten av mars og skal være 2 uker, så er derfor vi ser det an hva vi gjør.
Meg og Tony var i Legoland for 6 år siden, woow er lenge siden nå ja. Og da bodde vi på en kampingplass bare et par minutter unna legoland. Var kjempe greit og fint, men vi lå i telt da så vet ikke hvorda hyttene var.
Tenker vi venter med legoland til neste sommer eller kanskje året etter. Da tenker jeg litt på at Herman skal ha utbytte.
I år skal vi til tunisia på 5 stjerners hotell med all inklusive. 30 mil med finkornet sandstand og ikke langt fra Saharaørkenen.
Det er mange ekte sjørøverskip der fordi plassen er et gammelt sjørøvermekka, så Kian kommer jo til å ta helt av[8D]
Vi snakket om legeoland vi oxo, men siden jeg er sånn passe høygravid da så dropper vi det..
Så i år faller valget på Bergen og kristiansand tenker jeg [:)]