Årets mest traumatiske opplevelse!

WZ

Glad i forumet
Vi hadde barna på overnatting i natt hos tanta og onkelen min.
De bor ca 30 minutt herfra, på et stille og rolig gårdstun.

I nabohuset bor det en haug med katter, og de var ute da vi skulle reise hjem. Jeg er LIIIIVREDD katter, men klarte meg ganske greit egentlig. Klappa faktisk den ene kattungen..
Marcus var i ekstase over alle kattungene og kosa og klappa på de, mens Jenny var litt skeptisk..
Tror det var 8 kattunger og 4 store..

Iallefall, vi satt oss i bilen og kjørte avgårde.. Etter ca 2 minutt setter Jenny i et HYL, og brøler "kattepus kattepus" og Marcus begynner å vræle han også og brøler "det er en katt heeeeeer!"
Jeg snur meg og ser at en svart katt hopper rundt mellom barna og jeg fikk totalt panikk og hylte minst like høy og brølte til sambo at han måtte stoppe...!

Han fikk vrengt bilen inn til siden for å snu. Da hadde kattejævelen hoppa bak i bagasjerommet igjen, så sambo måtte klatre bak der for å fange den og jeg måtte holde den mens vi kjørte tilbake..

Ungene vræla og jeg var relativt panisk der jeg satt med en forskrekka kattunge på fanget..!

Hadde vi kjørt i 2 minutt til så hadde vi vært ute på motorveien..

På vei hjem tvinga jeg sambo til å stoppe innom 2 ulike bensinstasjoner for å sjekke etter om det var flere katter i bilen, hehe..

-håper jeg kan le av dette om noen dager, men akkurat nå er jeg bare driiitstressa og livredd for at det skal komme en katt inn her..
heheh

morsomt når du forteller det wz, men jeg skjønner at det ikke var det minste gøy når dere sto midt oppi det.

Uff jeg må le litt, beklager. [:D] Har faktisk aldri møtt noen som er redd katter før. [:)]
Men skjønner du fikk hetta da.

ORIGINAL: McBaby

Uff jeg må le litt, beklager. [:D] Har faktisk aldri møtt noen som er redd katter før. [:)]

hehe, samme her! [:D]

ORIGINAL: McBaby

Back
Topp