Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mamma brukte et pulver som het noe sånt som Katt deg vekk! i bedene sine, da ble hun mindre plaga av nabokatter. Ellers funker jo alltids hageslangen, hvis du sprayer katten litt så fort du ser den. De blir fort vant med hvor de ikke er ønsket.Skal fikse litt i bedene, grave opp en rosebusk og fikse opp plenen i første omgang
Fremover er planen å rette opp noen andre, små rosebusker og legge bark for å få litt kontroll på alle prestekragene som invaderer fremsiden av huset
Har en nabokatt som ELSKER å grave i bedene mine og gjøre fra segNoen som vet hvordan jeg kan jage bort katten?
Mamma brukte et pulver som het noe sånt som Katt deg vekk! i bedene sine, da ble hun mindre plaga av nabokatter. Ellers funker jo alltids hageslangen, hvis du sprayer katten litt så fort du ser den. De blir fort vant med hvor de ikke er ønsket.
Skal fikse litt i bedene, grave opp en rosebusk og fikse opp plenen i første omgang
Fremover er planen å rette opp noen andre, små rosebusker og legge bark for å få litt kontroll på alle prestekragene som invaderer fremsiden av huset
Har en nabokatt som ELSKER å grave i bedene mine og gjøre fra segNoen som vet hvordan jeg kan jage bort katten?
Jeg har "noen" frø som skal ut