Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åssen sjekk ? Eneste stede jeg har vondt nå er i armen. Kjennes ut som det er den jeg landa påAu da Vært på sjekk?
Ble litt nervøs nå!Trodde man måtte inn på sjekk etter fall for å se at morkaka ikke har løsna? Men om du landa på armen er det sikkert ok
Tok kontakt med legevakten og hun sa at så lenge jeg ikke følte ubehag, ble dårlig eller blødde gikk det nok helt sikkert braJeg har aldri tryna før mens jeg har vært gravid.. Men kanskje føden, når vi har kommet så langt? Kan jo ringe dem og bare spørre.. Sorry, var ikke meninga å gjøre deg nervøs da Men tror man skal på sjekk når man faller ja..
Så godt å høre!Tok kontakt med legevakten og hun sa at så lenge jeg ikke følte ubehag, ble dårlig eller blødde gikk det nok helt sikkert bra
Så da får vi håpe at det har gått bra. Også over ett døgn siden det skjedde og jeg hadde ikke tbekt noe over det hvis du ikke hadde nevnt det. Og hadde jeg hatt ubehag hadde jeg tenkt over detSå godt å høre!
Unnskyld Var jo ikke meningen å lage masse styr da. Men tenkte det var greit å si ifra.Så da får vi håpe at det har gått bra. Også over ett døgn siden det skjedde og jeg hadde ikke tbekt noe over det hvis du ikke hadde nevnt det. Og hadde jeg hatt ubehag hadde jeg tenkt over det
Det går fint skal bort å se på den lille etterpåUnnskyld Var jo ikke meningen å lage masse styr da. Men tenkte det var greit å si ifra.
Alt var fint med bebisen og morkaka var der den skulleUnnskyld Var jo ikke meningen å lage masse styr da. Men tenkte det var greit å si ifra.
Så godt å høre!Alt var fint med bebisen og morkaka var der den skulle