Årets første

emje92

Juni2014 <3
Sommerfuglene <3
Gå skikkelig på tryne fall!! Hahaha jeg må le av meg selv. Går opp en bratt bakke, bena krysser hverandre og vips der lå jeg sidelengs. Kjenner meg litt forslått i siden av rompa, låra og ryggen :) mini fikk seg en bompetur stakkar :) men regner med at den overlevde :)

Uff, må være forsiktig! Brodder er IKKE flaut! Jeg går med brodder, men så bor jeg i Trondheim også da...
Men ja, man føler seg passe latterlig etterpå, fniz ;)

Trodde man måtte inn på sjekk etter fall for å se at morkaka ikke har løsna? Men om du landa på armen er det sikkert ok :)

Det viste jeg ikke! Hvor sjekker man det ?

Jeg har aldri tryna før mens jeg har vært gravid.. Men kanskje føden, når vi har kommet så langt? Kan jo ringe dem og bare spørre.. :) Sorry, var ikke meninga å gjøre deg nervøs da :( Men tror man skal på sjekk når man faller ja..

Jeg har aldri tryna før mens jeg har vært gravid.. Men kanskje føden, når vi har kommet så langt? Kan jo ringe dem og bare spørre.. :) Sorry, var ikke meninga å gjøre deg nervøs da :( Men tror man skal på sjekk når man faller ja..
Tok kontakt med legevakten og hun sa at så lenge jeg ikke følte ubehag, ble dårlig eller blødde gikk det nok helt sikkert bra :)

Også hørt hjertelyd med doppler nå :)

Så godt å høre! :)
Så da får vi håpe at det har gått bra. Også over ett døgn siden det skjedde:) og jeg hadde ikke tbekt noe over det hvis du ikke hadde nevnt det. Og hadde jeg hatt ubehag hadde jeg tenkt over det :)

Så da får vi håpe at det har gått bra. Også over ett døgn siden det skjedde:) og jeg hadde ikke tbekt noe over det hvis du ikke hadde nevnt det. Og hadde jeg hatt ubehag hadde jeg tenkt over det :)
Unnskyld :( Var jo ikke meningen å lage masse styr da. Men tenkte det var greit å si ifra.

Back
Topp