Årets aprilspøk... (lang)

tinejento

Elsker forumet
Jaja...-så var dette årets verste dag overstått...[8|]
Har, som nevnt tidligere, vert svært lei og litt deppa den siste uka. Mange sv.sk.plager, og føler det er en eviget til fødselen. På søndags ettermiddagen derimot så jeg endelig lys i tunnellen. Jeg og sambo fant ut at vi hadde akkuratt nok penger til å kjøre hjem til Stord i påsken og overraske familien min!![:)] (Savne de MASSE)
På kvelden skulle ove å fylle bensin: Ikke faen om bilen ville starte!!!! (Kjøpte oss bil i feb, en tilsynelatende strøken FordFokus 99mod)
Fikk tenning og alt, men motoren satte bare ikke igang!!
Mandag fikk vi taua bilen til Fordverkstedet her i byn. vi hadde, med litt faghjelp, funnet ut at det nok var trykk-kondensatoren, og at det ville koste opp mot 2000kr.[>:] Ergo, bilturen vi hadde råd til dagen før, kunne vi bare glemme[:@][:'(]

Så får vi altså telefon fra verkstedet idag, det er BENSINPUMPA som er gåen, og dette koster 8000kr å fikse!!!![:o][&:][:(] Dessuten var det noen andre småting som ville koste 2000kr i tillegg å fikse...!

Faen altså...-jeg er jo så følsom og på tuppa om dagen, at denne beskjeden knekte jo meg.. grått i hele dag..[&:] Ser heldigvis litt lysere på det nå, men sååå kjipt!!

Så i morgen må ove ta fri fra jobben og dra i banken sin og få lån på 10.000[:(][:(] Vi har nok lån fra før, men får jo ikke ut bilen før vi har betalt dem..

Trengte virkelig ikke dette nå, så close til fødsel, og med så mange andre utgifter...!![:'(][:@]
Huff, sorry klagingen!!! Måtte bare få ut litt frustrasjon her....

uff da[:(] ikke gode beskjeder å få nå i slutten..
vet hvordan det er å punge ut på bil ja.. det er kjempe surt når man egentlig ikke har råd til det[:'(][:@]..
spes for dere nå som egentlig har andre ting dere sikkert gjerne vil bruke penger på når man venter baby om ikke så altfor lenge.. jeg hater sånne sure overraskelser når det virkelig IKKE passer[:-]..
føler med dere!! sender trøsteklemmer

Så utrolig kjipt!! Det er jo ruinering å sette inn bilen på verksted! Delene i seg selv er ikke så dyre, men de tar seg jo OVERBETALT så det holder for arbeidet da!![:@] Surt, men bilen blir jo bra da!
Trøsteklemmer fra meg[;)]

Uff, så utrolig kjipt[:(] Typisk oppi alt som er også da[:'(] Og følsom ja, den skriver jeg under på[;)]

ORIGINAL: majea

Uff, så utrolig kjipt[:(] Typisk oppi alt som er også da[:'(] Og følsom ja, den skriver jeg under på[;)]

signerer

Uff... Noen ganger er verden ond altså!
Håper du får en fin påske likevel.
Stor trøsteklem [:)]

håper du klarer å få en fin påske allikevel :-)

Takk jenter, gode er dere!!![:)]
Er så glad for at jeg har BV altså!! Vi kan spørre om ting vi lurer på, vi kan snakke om graviditet og fødsel til vi spyr og vi får støtte når vi trenger det..

Så i morgen må ove ta fri fra jobben og dra i banken sin og få lån på 10.000 Vi har nok lån fra før, men får jo ikke ut bilen før vi har betalt dem..

Trengte virkelig ikke dette nå, så close til fødsel, og med så mange andre utgifter...!!
Huff, sorry klagingen!!! Måtte bare få ut litt frustrasjon her....
ORIGINAL: Sandra21

ORIGINAL: majea

signerer

signerer jeg også[:(]

Sender en stor STORD-klem til deg og håper det ikke blir så altfor lenge til dere får kommet dere sørover hit til sommerøya[:D]

dakar!!! Synes virkelig synd på deg!! Og dere som skulle på tur da.. [:'(][:'(]

Huff så kjedelig. Typisk når det er noe man gleder seg til også da. Sure penger[:'(][:'(]

Håper du får en fin påske likevel da[:)]

Stakkars deg, det var ikke nen god start på påska.

hm.. mannen meinte det var en vell stiv pris på fiksinga på bensinpumpa! me har en 2000-mod fiesta og veit at ford verksted er dyre plasser! [:@] dåke kan vell ikkje høyre litt rundt etter pris? 10000 på fiksing av ein bil er nåkke av det suraste å bruke penger på, men det er desverre en nødvendighet[:'(]

stakkars stakkars tinejento mi... ikke noe kjekt altså.. å måtte ut med så mye for en bil dere kjøpte for bare 1-2måneder siden er jo uakseptabelt og utrolig kjipt nå rett før fødselen å sånn.. åh dere som sku hjem til foreldra dine[:(] syns virkelig synd på deg.. om det hjelper så kan jeg no si at jeg skal sitte hjemme alene med mine hunder helepåska og vet at jeg må ut med mye på bilen siden den skal eu godkjennes nå i april[&:] hihi håpe kanskje det gjor det pittelitt bedre[:D] ha ei nydeli påske med din super gode mann[:)]

Så ufattelig kjip start på det som skulle bli en fin tur!! Jeg sender deg den største trøsteklemmen som finnes!!

uff så innmari til uflaks da tinejento!
Kan tenke meg du var fortvilet ja. Fikk dere lånet på 10 000?
Syntes det hørtes innmari dyrt ut med bensin pumpa.

En stor trøsteklem til deg

Uff da ! Det var da virkelig ille !!!! Sender deg masse trøsteklemmer

Back
Topp