Årest vinterdress test

Nemie

Forumet er livet
VIP
Regner med at det er flere som har fått nyeste utgave av Foreldre og barn :) Hva tenker dere om testen gjort av vinterdresser?

Jeg personlig har mistet litt respekten for disse testene og tar dem ikke så seriøst lenger. Synes de tester altfor få dresser og kun utvalgte modeller innenfor de merkene de velger å teste. Reima kom dårlig ut i år og ser at de har testet en modell jeg ikke har noe forhold til. Men poenget er at f.eks Reima har veldig mange forskjellige modeller og å slakte hele merket basert på en test på en modell er altfor tynt synes jeg. Nå tok jeg Reima bare som et eksempel. Savner merker som Ticket to heaven, Hust&Claire, Miniature og Molo. (De har jo avbildet Molo dressen i artikkelen hvis jeg ikke tar feil, men er ikke med i testen..)

I forrige utgave skulle det være en stor test av årets matbokser og drikkeflasker, men det var utrolig tynt det som var med i bladet. Har nettopp fornyet abonnementet, men begynner å tvile.. :)

Jeg ser ikke på testene, de er så dårlig gjennomført og det er så mange dresser de ikke tar med at jeg bruker heller egenerfaringer fra mitt barn og fra jobb i bhg.

Jeg er enig, og jeg ler bare når Coop sin drit tunge dress som suger vann vinner slike tester..
Jobber i bhg. og mange foreldre kjøper da den som blir testvinner, ungene er både våte og sliter med å bevege seg.. Så latterlig at det er testvinner.

Nå vet jeg ikke hvem som ble testvinner i år, da jeg har sagt opp foreldre&barn.. :)

Jeg liker bladet, men legger heller ikke så mye vekt på testresultatene. Som du sier, det er litt for snevert utvalg til at det er representativt for et merke som faktisk produserer forskjellige modeller.

Jeg er enig, og jeg ler bare når Coop sin drit tunge dress som suger vann vinner slike tester..
Jobber i bhg. og mange foreldre kjøper da den som blir testvinner, ungene er både våte og sliter med å bevege seg.. Så latterlig at det er testvinner.

Nå vet jeg ikke hvem som ble testvinner i år, da jeg har sagt opp foreldre&barn.. :)
Mhm helt enig. Vet de vannsøyletestene de foretar er helt på tryne.

Jeg synes det er mye bra i bladet, men akkurat testene bryr jeg meg ikke om da de dressene, skoene osv vi bruker å kjøpe aldri er med i testene. Vi har ofte bestilt barnehagepakkene fra Sportmann og har aldri opplevd at ungene blir kalde/våte. Disse er så billige at vi faktisk har råd til å ha flere dresser til ungene sånn at de har tørr dress å skifte til dersom de blir våte. Men på alle de årene vi har abonnert på bladet så har aldri de dressene vært med i testen...

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg ser ikke på slike tester, men heller hører med mødre,meg selv og bekjente med erfaring!

Den tunge, harde coop-dressen, kan ikke fatte at den får så høyt. Men igjen, de tester kun tekniske ting da, ikke ting som comfort og hvordan den FØLES.

Bruker litt sunn fornuft jeg.
Setter bevegelighet og komfort høyt.
Hun skal jo ikke labbe rundt i bhg og se ut om en ballong på 2 ben som ikke kan bevege seg skikkelig!

Jeg leser testene men ender opp med Reima uansett. Den liker guttungen, han blir ikke kald og ikke våt, så derfor holder vi oss til den. Jeg kan ikke sitte på jobb hele vinteren og bekymre meg for om han er våt eller kald i barnehagen, så denne dressen funker for oss, så vi holder oss til den:)

Aldri holdt meg til testene :p Her går det i reima eller ticket. De holder best her og bhg selv skryter av de begge her :)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Jeg har faktisk aldri vært noe fornøyd med Reima og lurt på hvorfor de har gjort det så bra i testene.

Det skal sies at jeg ikke har sett testen.

Men jeg er enig i at det testes for få merker.
De burde teste samtlige merker som tilbys på det åpne markedet/over kasse i butikk.

Vi brukte Reima Tec Aaren, dundress, i fjor vinter til vesla som da var 1-1.5år. Hun var aldri kald, nesten "plaget" med at hun ble for varm. Var heller aldri våt, selv om hun satt i vanndammer i vinterdressen. Orker ikke å lese testene engang, for her blir det samme type dress i år!

Savner også flere dresser.. Hadde fra Småfolk ifjor, og det blir garantert den i år også :)

Henning Solbergdressen fra Ludo var faktisk knallgod også!

Vi brukte Reima Tec Aaren, dundress, i fjor vinter til vesla som da var 1-1.5år. Hun var aldri kald, nesten "plaget" med at hun ble for varm. Var heller aldri våt, selv om hun satt i vanndammer i vinterdressen. Orker ikke å lese testene engang, for her blir det samme type dress i år!

Jeg har kjøpt samme dress til minstemann ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg er helt enig med deg i at man ikke kan stole blindt på en slik test, men den sier jo allikevel ganske mye.

Jeg ikke annet enn og undres om det er tilfeldig eller ikke at de årene reima er på topp snakker "alle" her inne om at de har eller skal kjøpe reima, for den er best i test. Men de gangene reima gjør det dårlig eller noen billigmerker gjør det bedre, så mener "alle" her inne at man ikke kan stole på slike tester. Jeg har vært medlem i 7-8 år nå, og har sett dette veldig tydelig opp igjennom årene.

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg er helt enig med deg i at man ikke kan stole blindt på en slik test, men den sier jo allikevel ganske mye.

Jeg ikke annet enn og undres om det er tilfeldig eller ikke at de årene reima er på topp snakker "alle" her inne om at de har eller skal kjøpe reima, for den er best i test. Men de gangene reima gjør det dårlig eller noen billigmerker gjør det bedre, så mener "alle" her inne at man ikke kan stole på slike tester. Jeg har vært medlem i 7-8 år nå, og har sett dette veldig tydelig opp igjennom årene.

Sent from my iPad using BV Forum
Det sier vel bare at de som velger Reima bruker det merket uavhengig av hva testen sier, da man vet at Reima generelt har god kvalitet på dressene sine ;)

Back
Topp