Årest lano-unge ble...

Sorland

Forumet er livet
ORIGINAL: Lolodi

Jaja, jeg ser ikke helt sammenhengen mellom badesåpe og en fullt påkledd unge i en stue å gjøre. Han har jo til og med lue på!

Er ganske så enig med deg i grunn... Eg syns absolutt en lano-unge bør være i det "våte miljøet". Eg blir vel sverta når eg sier at eg syns det er feil å vinne en konkurranse pga sympatisører. Er mange som har stemt på gutten fordi han er handikappet og folk syns det er flott at foreldrene melder han på(noe eg også er enig i!).

ORIGINAL: kasandre

Jaja, jeg ser ikke helt sammenhengen mellom badesåpe og en fullt påkledd unge i en stue å gjøre. Han har jo til og med lue på!

Er ganske så enig med deg i grunn... Eg syns absolutt en lano-unge bør være i det "våte miljøet". Eg blir vel sverta når eg sier at eg syns det er feil å vinne en konkurranse pga sympatisører. Er mange som har stemt på gutten fordi han er handikappet og folk syns det er flott at foreldrene melder han på(noe eg også er enig i!).

Synes det er ganske vanskelig det der. For jeg mener at han skal ha like mye rett til å være med på slike konkurranser som andre barn. Og det var mange som ikke var i "det våte element" da.. Men da synes jeg hvertfall at det skal være ett eller annet spesielt med bildet, og det var det ikke her. Som du sier, så synes jeg også det er kjipt å vinne en konkurranse pga sympatisører. For slik som bildet var tatt, så synes jeg ikke det var noe vinnerbilde. Kunne gjort mye mer utav det, og da hadde jeg syntes det var mer ok at han vant.. Tror jeg[8|]

Veldig splitta ang dette, og blir liksom ikke enig med meg selv om det er bra at han vant - eller ikke.

Joda, det er fint at foreldrene har meldt han på. Men de fleste har jo stemt på han fordi han er handikappet og ikke til tross for. Jeg vedder den ene nyra mi på at ingen virkelig synes at det var det beste bildet! Og som du skriver - sympatistemming blir feil for meg!

Enig med deg!

ORIGINAL: linko

Joda, det er fint at foreldrene har meldt han på. Men de fleste har jo stemt på han fordi han er handikappet og ikke til tross for. Jeg vedder den ene nyra mi på at ingen virkelig synes at det var det beste bildet! Og som du skriver - sympatistemming blir feil for meg!

Enig med deg!

Enig her også.

Back
Topp