Åreknuter

Ørkenrev

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Februarhjertene 2025
Noen med erfaringer med dette under svangerskapet?
Fikk ikke noe sist. Men denne gangen har jeg så langt fått to på innsiden av det ene låret!

Håper bare sånn at det forsvinner etter fødsel.

Åreknuter betyr at en eller flere klaffer i de overflatiske venene er ødelagt. Sjelden det blir borte etter fødsel dessverre, men trykket fra bekkenet minsker jo etterpå, så de kan bli mindre synlige.

Åreknuter betyr at en eller flere klaffer i de overflatiske venene er ødelagt. Sjelden det blir borte etter fødsel dessverre, men trykket fra bekkenet minsker jo etterpå, så de kan bli mindre synlige.

Vet hva det er, bare hadde håpet noen hadde god erfaring med at de ble borte [emoji28]

Får ta meg en tur på Volvat å få de bort etter fødsel da, liker de ikke [emoji58]

Har ei svigerinne som var kraftig plaget fra underlivet til tærne, de ble helt borte etter nr. 1 ble født, og nesten usynlige etter nr. 2 :)

Har ei svigerinne som var kraftig plaget fra underlivet til tærne, de ble helt borte etter nr. 1 ble født, og nesten usynlige etter nr. 2 :)

Hurra for det! Håper sånn på det samme.
Plager meg mer enn jeg hadde trodd [emoji28]

Jeg har fått i underlivet /lysken. Hatt det med de andre også, men heeelt i slutten, ikke NÅ liksom :p fuck... Håper de går bort. Hvis ikke blir det operasjon ;)

Noen med erfaringer med dette under svangerskapet?
Fikk ikke noe sist. Men denne gangen har jeg så langt fått to på innsiden av det ene låret!

Håper bare sånn at det forsvinner etter fødsel.

Jeg var plaget med nr 3. Mest ned smerter og at de var veldig synlige. Hadde en fra lysken og ned i leggen. Den ble helt borte etter fødslen. Den er jo nå med nr 4 kommet tilbake gange 2. Jeg bor i støttestrømper, Dvs hver dag hele dagen. Skal få meg noen som går helt opp på låret også. Håper de holder de i sjakk. Syns det blir verst på sommeren i varmen. Så her blir det støttestrømper gjennom hele sommeren[emoji849][emoji849]

Har dukka opp en (trur jeg)på leggen rett under kneet. Men den er så liten at den plager meg ikke.

Back
Topp