Mine ble verre ellers ogsåDu kan måtte rekne med at dei blir både verre og flere i graviditeten hvis du ikke bruker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mine ble verre ellers ogsåDu kan måtte rekne med at dei blir både verre og flere i graviditeten hvis du ikke bruker.
Mine vanlige passer så lenge eg bare har de under magen![]()
Jag har små bristningar på framsida av ena leggen samt större åreknuter och bristningar i båda knävecken. Är helt blå, ser nästan ut som om någon slått till mig. Men har investerat i gravidstøttestrømper som ger god plats till magen från Sigvaris (köpt på Medicus apotek i Oslo) och Jobst (butikk21.no). Det kostar en del och dem är ju väldigt sköra - men det får det vara värt.
Har ni någon tanke om vart gränsen går för att ett ingrepp för att ta bort dem skall vara medicinskt/kosmetiskt?
Jeg er ikke helt sikker, men mener å ha lest at behandling gjøres når åreknutene er vonde og/eller klør. Sjekket det ut før jeg ble gravid, og hadde planlagt å høre med lege, men så fant jeg ut at med graviditeten på plass så fikk jeg like godt vente til etter ungen er ute![]()
Fick förresten tips av min fastlege att inte sitta med benen i kors - det har hjälpt massa mot stora åreknuter jag har haft i knävecken.
Jeg tenkte på støttestrømper Hahaha! Men kan se at jeg skrev noe utydelig derHar du fått dem fjerna?![]()